השוואת ביטוח משכנתא

משווים נכון - קונים חכם

השוואת ביטוח משכנתא בעוד 6 שלבים (כ30 שניות של מילוי פרטים) תקבלו עד 5 הצעות מחיר מכל חברות הביטוח המובילות…

9

בשאלון זה, בפחות מ-30 שניות תוכלו להגיש בקשה ולקבל את ההצעה המשתלמת ביותר לביטוח המשכנתא

ביטוח משכנתא

ההחלטה לקחת ביטוח משכנתא מתקבלת לעיתים בלית ברירה עקב דרישה של הבנק ללווים לבצע ביטוח חיים ומבנה ולמשכנתא כתנאי ללקיחת הלוואת משכנתא.
התנאים שונים בכל אחת מהחברות, כמו גם ההגדרות של ביטוח חיים למשכנתא או ביטוח ביטוח מבנה למשכנתא, צריכים לשחק תפקיד.
למעשה, זהו עולם שלם של אפשרויות, אשר משפיע במידה ניכרת על מחירה של פוליסת הביטוח.

המצב הבריאותי של הלווים, גילם וגובה ההלוואה מהווים פרמטרים שלא רק משפיעים על מחיר המשכנתא, אלא גם קובעים את שיעור הביטוח.
טרם הבחירה בפוליסת ביטוח משכנתא, יש לתת את הדעת על כל אחד מהרכיבים החשובים האלה, ובכל מקרה לקוות כי היא תישאר על הנייר לכל אורך תקופת ההסכם.

כמה טיפים לפני שסוגרים ביטוח

מתי לערוך סקר שוק והשוואת ביטוח משכנתא?

אולי הטיפ החשוב ביותר בביטוח החיים למשכנתא – הזמן להשוואת ביטוח משכנתא הוא לפני שהשקעתם כספים בתהליך הרכישה של הנכס, ולפני שהגעתם לרגע האחרון של החתימה על המשכנתא. בררו כאשר העובדות ידועות, אך נותר לכם זמן לברר במספר מקומות, להתייעץ עם מומחים וחברים ולהתמקח. (זיכרו לקחת לפחות 3-4 ימים מרווח לעשות השוואה זו, לבעלי מצב רפואי לקוי יש לקחת פי 2 זמן)
1

הציעו לי הנחה על ביטוח משכנתא. איפה הקאץ' ? 

עבור תקופות משכנתא ארוכות, הנחה נמוכה לאורך שנים משתלמת יותר מאשר הנחה גבוהה לתקופה מוגבלת. הנחה גבוהה לתקופה מוגבלת כדאית רק אם תקופת המשכנתא קצרה, מומלץ לבצע בדיקה לפי – פרמיה ראשונה (שנה א'), פרמיה ממוצעת (לאורך השנים) ופרמיה מצטברת (לאורך השנים), כך תוכלו להבדיל בין ההצעות השונות ולבצע החלטה מושכלת עבור הביטוח שלכם.
2

מי מקבל את כספי הביטוח?

חשוב לברר בעת השוואת ביטוח משכנתא:
1. איך מחושבת עלות המשכנתא: לפי הריבית בפועל של המשכנתא שלכם, או עלות משוערת. עלות משוערת עלולה לגרום לפערים למטה או למעלה בסכום הביטוח. סכום מבוטח נמוך מידי לא יסלק את כל המשכנתא.
2. האם עמלת פרעון מוקדם מכוסה בביטוח. אם לא, תאלצו לשלם אותה.

3

שאלות ותשובות

הנפוצות ביותר

כעיקרון שניהם זה ביטוח חיים, השאלה היא מי מקבל את סכומי הפוליסה במקרה של פטירה. בביטוח חיים (ריסק) למשכנתא, הפוליסה מופעלת במקרה של מוות ומשולמת אך ורק למוטבים שהוגדרו בטופס ההצעה לביטוח. בביטוח משכנתא.

שיעבוד לבנק

הפוליסה משועבדת לבנק ולכן דמי הביטוח במקרה של פטירת הלקוח יעבור לבנק לכיסוי החוב במשכנתא באותה נקודת זמן. אם הפוליסה לתשלום גדולה יותר מחוב המשכנתא, אחרי שהחוב כוסה בבנק המוטבים החוקיים יקבלו את הסכום הנותר.

 
 

COPO נולדה מתוך צורך של ממש לשינוי, בכדי לשנות את המשוואה הזו קופו מציעה דרך דיגיטלית ונוחה לשיפור והוזלה משמעותית של הביטוח שלכם.

  1. בחרו או חפשו את הביטוח הרצוי
  2. מלאו טופס קצר
  3. קבלו הצעת מחיר מ-5 חברות שונות שאנחנו כבר סיננו בשבילכם לפי מדד השירות, מחיר, ודירוג לקוחות.

כך שמה שנשאר לכם הוא לחכות לטלפון, כי את המשא ומתן אנחנו עושים כבר בשבילכם.

COPO משווים נכון – קונים חכם.

ביטוח חיים הוא חוזה מול חברת הביטוח שמבטיחה שבמקרה של מוות, חלילה, המוטב או מי שבחר והגדיר להיות המוטבים יקבלו סכום כסף חד פעמי או קצבה חודשית. הסכום ייקבע לפי המוטבים שנקבעו על ידך בפוליסה.

כמובן שלא חובה, מעבר לביטוחי המשכנתא אתם אלה שיכולים לבחור את האפשרות שנראית לכם הכי נכונה. אך ההמלצה היא כמובן לבטח גם את המבנה וגם את התכולה שנמצאת בתוך הדירה. כי אם יגרם נזק כזה או אחר למבנה, ככל הנראה יגרם גם נזק לתכולה שהיא לא פחות חשובה. כך שאתם צריכים לדעת שיש לכם כיסוי גם למבנה עצמו וגם לכל הדברים שנמצאים בתוכו.

אנחנו נציג לכם את כל המידע הרלוונטי בצורה הפשוטה והקלה ביותר להבנה ולהשוואת ביטוח המשכנתא: הצעות מחיר לביטוח או השוואה בין הצעות להלוואה. על מנת שתוכלו לעבור על ההצעה בנחת על הספה בביתכם אנו גם יכולים לשלוח לכם את ההצעה למייל, ואז זה כבר ממש פשוט לקבל את ההחלטה הטובה.

 

הרגלי הצרכנות עוברים בשנים האחרונות שינויים דרמטיים, בעיקר על רקע מעבר הלקוחות הפוטנציאליים לאתרי אינטרנט. לכל עסק, חברה, ארגון או מפעל יש כיום אתר אינטרנט
שדרכו ניתן להזמין שורה ארוכה של מוצרים ושירותים במחירים זולים.

 

כך האינטרנט יעזור לכם לשלם פחות

השלב הראשון בקנייה חכמה דרך האינטרנט הוא השוואת מחירים. באמצעות השוואת מחירים תוכלו לנצל את מלוא היתרונות ולחסוך לעצמכם עשרות עד מאות שקלים בפוליסת המשכנתא שלכם.

ביטוח חיים למשכנתא

השוואת ביטוח משכנתא, ביטוח חיים למשכנתא הוא חובה לכל נוטלי המשכנתאות, הביטוח מורכב משני ביטוחים שונים: ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה לדירה, לפני שקונים ביטוח משכנתא חייבים להשוות מחירים לאורך כל חיי המשכנתא, באתר קופו – השוואת ביטוח תוכלו לקבל את ההצעה הזולה ביותר ולחסוך אלפי שקלים.

ביטוח משכנתא השוואת מחירים

תעריפי הביטוח נקבעים על פי לוחות תמותה של חברות הביטוח ועל ידם ניתן לתמחר את ביטוח החיים על פי הסיכון לתמותה בכל גיל וגיל, לכל חברת ביטוח סטטיסטיקה שונה במעט על פי הנתונים שהם אספו על לקוחותיהם ולכן ישנם הבדלים בין התעריפים של חברות הביטוח.

חיתום רפואי לביטוח משכנתא

על מנת לעשות ביטוח יש צורך למלא שאלון בריאות רפואי ובו שאלות על מצבכם הרפואי במידה ואחת התשובות לשאלות היא חיובית יש צורך למלא פרטים נוספים ולשלוח את ההצעה לחיתום שלוקחת 72 שעות בד"כ, הבנק מחליט האם להוסיף תוספת רפואית בעקבות עליה בסיכון, רק בשוק הביטוח פטור מלא מעד 50% תוספת רפואית לביטוח חיים עקב לחץ דם עם כולסטרול גבוהה ועקב בעיות בריאותיות אחרות.

קרא עוד על חיתום רפואי בביטוח חיים >>

ביטוח חיים למשכנתא למעשנים

לא רק שלא בריא לעשן זה גם מייקר את הביטוח חיים מבוטחים שמעשנים או שעישנו כשנתיים לפני כריתת חוזה הביטוח ישלמו תעריף גבוהה יותר עקב המחלות אלים הם חשופים, ההבדל בתעריפים נעים בין 25% בתוספת למחיר הרגיל עד 80% תוספת בגילאים יותר מבוגרים.

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: