השוואת ביטוח אובדן כושר עבודה

משווים נכון - קונים חכם

השוואת ביטוח חיים בעוד 5 שלבים (כ30 שניות של מילוי פרטים) תקבלו עד 5 הצעות מחיר מכל חברות הביטוח המובילות…

שאלות ותשובות

הנפוצות ביותר

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא רכיב בקרן פנסיה או בביטוח המנהלים, שנועד להבטיח תשלום קצבה חודשית לחוסך, וזאת במקרה שלא יוכל להמשיך לעבוד ולהתפרנס עקב מצבו הבריאותי.

מתוך הסכום החודשי המופרש לביטוח הפנסיוני מועבר סכום מסוים לצורך ביטוח החוסך למקרה של אובדן כושר העבודה. גובה הסכום משתנה בהתאם למסלול שבוחר החוסך.
הביטוחים הפנסיוניים מציעים מסלולים שונים שבהם ניתן משקל שונה לרכיב זה ביחס לרכיב החיסכון או לרכיב ביטוח השאירים, והמבוטח רשאי לבחור את המסלול המתאים ביותר לצרכיו.
חיסכון בקופת גמל אינו כולל ביטוח מפני אובדן כושר עבודה.
למידע אודות שיעור וחלוקת ההפרשות לקרן פנסיה ראו בערך חובת ביטוח פנסיוני לעובדים, ולגבי שיעור וחלוקת ההפרשות בביטוח מנהלים ראו בערך ביטוח מנהלים.
למעסיק אסור להתערב בהחלטת העובד באיזה מסלול לנהל את כספי החיסכון הפנסיוני, וזכותו של העובד אף לבחור במסלול שאינו כולל כלל ביטוח נכות (הדבר אינו אפשרי בקרנות פנסיה), אך במקרה כזה העובד לא יהיה זכאי לקבל סכום כלשהו במקרה של נכות – לא מהחברה המנהלת את הביטוח הפנסיוני ולא מהמעסיק.

COPO נולדה מתוך צורך של ממש לשינוי, בכדי לשנות את המשוואה הזו קופו מציעה דרך דיגיטלית ונוחה לשיפור והוזלה משמעותית של הביטוח שלכם.

  1. בחרו או חפשו את הביטוח הרצוי
  2. מלאו טופס קצר
  3. קבלו הצעת מחיר מ-5 חברות שונות שאנחנו כבר סיננו בשבילכם לפי מדד השירות, מחיר, ודירוג לקוחות.

כך שמה שנשאר לכם הוא לחכות לטלפון, כי את המשא ומתן אנחנו עושים כבר בשבילכם.

COPO משווים נכון – קונים חכם.

כאשר רוכשים ביטוח חיים תצטרכו לענות על מספר שאלות מצד הביטוח.
השאלות הן ארוכות ולעיתים לא נעימות אך הכרחיות על מנת לוודא את קבלתכם לביטוח (מעשן? חולה סכרת? וכו')
תענו על כל שאלה בנפרד ובכנות ותנו מידע מלא על כל שאלה ושאלה.
תזכרו שכל מידע שנתתם והוא לא נכון יפעל כנגדכם ביום שתצטרכו לקבל כסף מהביטוח.
ככה שאם אתם מעשנים תגידו שאתם מעשנים (הגדרת מעשן לפי חברות הביטוח – סיגרייה אחת בשנתיים!), במידה ולא תגידו את האמת ויהיה מקרה ביטוח (פטירה חלילה), חברת הביטוח רשאית להוציא את התיק הרפואי של המבוטח על מנת לאמת את הצהרת הבריאות.

ביטוח אובדן כושר עבודה ניתן לבטח מגיל 18 ועד גיל 57 (גיל כניסה), לרוב הפוליסה מתבטלת בגיל 67.

חשוב להתאים את גובה הפיצוי לסטטוס הנכון שלכם.

ביטוח אבדן כושר עבודה מבטיח קצבה חודשית לעובד לאחר שהסתיימה תקופת זכאותו לדמי פגיעה מביטוח לאומי.
מבוטח יכול לבדוק את היקף הכיסוי הביטוחי שלו במסגרת הביטוח הפנסיוני על ידי פניה לחברה המנהלת את הביטוח הפנסיוני שלו, באתר האינטרנט שלה, ובדוחות הרבעוניים והשנתיים שהיא שולחת אליו (בהם רשום היקף הכיסוי וגם גובה קצבת הפנסיה הצפויה במקרה של נכות).

אנחנו נציג לכם את כל המידע הרלוונטי בצורה הפשוטה והקלה ביותר להבנה ולהשוואה: הצעות מחיר לביטוח או השוואה בין הצעות להלוואה. על מנת שתוכלו לעבור על ההצעה בנחת על הספה בביתכם אנו גם יכולים לשלוח לכם את ההצעה למייל, ואז זה כבר ממש פשוט לקבל את ההחלטה הטובה.

 

הרגלי הצרכנות עוברים בשנים האחרונות שינויים דרמטיים, בעיקר על רקע מעבר הלקוחות הפוטנציאליים לאתרי אינטרנט. לכל עסק, חברה, ארגון או מפעל יש כיום אתר אינטרנט שדרכו ניתן להזמין שורה ארוכה של מוצרים ושירותים במחירים זולים.

 

כך האינטרנט יעזור לכם לשלם פחות

השלב הראשון בקנייה חכמה דרך האינטרנט הוא השוואת מחירים. באמצעות השוואת מחירים תוכלו לנצל את מלוא היתרונות ולחסוך לעצמכם עשרות עד מאות שקלים בכל פוליסה.

שתפו: 

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: