רפורמה בביטוח דירה – רפורמת השרברבים

שמעתם על רפורמה בביטוח דירה? יכול להיות שאתם מכירים אותה דווקא בתור רפורמת השרברבים, מדובר על אחת מהרפורמות החשובות ביותר הקשורות לביטוח הדירה. כך שאם יש לכם ביטוח דירה, שווה לכם לקרוא את ההסבר על הרפורמה החדשה שעשויה לשפר את הביטוח שברשותכם בצורה מאוד משמעותית. הרפורמה הזאת נועדה על מנת לטפל באחת מהבעיות הכי גדולות בביטוח הדירה – נזקי מים ונזקי צנרת.

 

בכל דירה מתרחשים נזקים מהסוג הזה, ולעיתים הנזקים האלה עשויים להיות כל כך חמורים עד שתצטרכו להפעיל את ביטוח הדירה ברשותכם. הרפורמה נועדה להסדיר את כל הנושא של הגעת השרברבים לביתכם, וכמובן לאפשר לכם לקבל הצעות מחיר קצת יותר אטרקטיביות. בעבר הייתם נמצאים עם הגב אל הקיר במקרה הזה, כיום אתם לגמרי נמצאים עם הפינה קדימה בביטחון מלא.

אין שרברבים באזור שלכם? תוכלו לעשות בחירה חופשית

אחד מהדברים החשובים ביותר שאתם מקבלים כתוצאה מהרפורמה החדשה היא שבמקרה שבו לא קיימים שרברבים או שיש כמות קטנה של שרברבים באזור המקרים שלכם – מותר לכם לעשות בחירה חופשית. כלומר לבחור שרברב מאיפה שבא לכם, ואתם תצטרכו לשלם בהתאם להשתתפות העצמית בפוליסה. כל זאת תקף אם באזור המגורים שלכם יש פחות מ-12 שרברבים שיהיו זמינים לספק לכם שירות מידיי.

השרברב לא מגיע בזמן? יש לכם מה לעשות בנידון

עוד רעה חולה של שרברבים היא כמובן לאחר, ולא מעט אנשי מקצוע לוקחים את הזמן עד שהם מגיעים אליכם. רפורמה בביטוח דירה נועדה גם בכדי להסדיר את הנושא הזה, כי כל עיכוב בתיקון התקלה עלול להחמיר את המצב בצורה משמעותית. אם השרברב מאחר מבלי להודיע לכם ומעל שעה, אתם גם במקרה הזה רשאים להזמין שרברב אחר בבחירה חופשית – וחברת הביטוח תצטרך לשלם לו בהתאם לתנאי הפוליסה.

חברת הביטוח מחויבת לפעול בשקיפות מולכם

אם חברת הביטוח שבה אתם סגרת את ביטוח הדירה שלכם מחזיקה ביותר מ-20% מחברת שרברבות כזאת או אחרת – היא תהיה מחויבת לעדכן אתכם בכך. כך שלא יהיה סוג מסוים של ניגוד עניינים, ואתם תדעו בדיוק לאן אתם מכניסים את עצמכם. שקיפות היא חלק בלתי נפרד מהתהליך, ולכן חשוב מאוד שאתם תוודאו שחברת הביטוח פועלת בשקיפות מלאה בהתנהלות מולכם.

רפורמה בביטוח דירה – היא כבר חובה ולא רשות

לא מעט חברות ביטוח ינסו לספר לכם כי אותה רפורמה לא בדיוק תקפה או שהיא עדיין לא נכנסה לתוקף – כל זאת בכדי למשוך עוד קצת זמן. אז חשוב שתבינו כי אותה רפורמת השרברבים כבר נכנסה לתוקף, כך שלא ינסו לספר לכם סיפורים שרק יבלבלו אתכם יותר. אם יש בעיה מסוימת עם השרברב שאמור להגיע לתקן לכם את הנזילה או ההצפה בבית, אתם לא צריכים להשלים עם המצב.

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: