מה כדאי לדעת בביטוח דירה? זה הזמן לדעת!

אם אתם שואלים את עצמכם מה כדאי לדעת בביטוח דירה? המאמר הבא נכתב בדיוק עבורכם. כאן תוכלו לקבל את כל האינפורמציה החשובה שעשויה לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה. לא מעט אנשים מתלבטים לבי רכישת ביטוח דירה, ולגבי לא מעט אלמנטים שהוא מביא ביחד איתו. אז למה שתשאירו את עצמכם בערפל? יש לכם הזדמנות להסיר את הערפל, ולדעת בדיוק אל תוך מה אתם מכניסים את עצמכם.

אנו נעשה כל מאמץ על מנת שתוכלו לרכוש ביטוח דירה בלב שלם, ולדעת כי מדובר על ההחלטה הנכונה שאתם יכולים לעשות. עומדות לרשותכם לא מעט אפשרויות, אתם צריכים לבחור את האפשרות הכי טובה. תזכרו כי אתם משקיעים לא מעט ברכישת הדירה שבה אתם מתגוררים, אז מה זה כבר לרכוש ביטוח שיכסה אותה?

האם חובה לבטח גם מבנה וגם תכולה?

כמובן שלא חובה, אתם אלה שיכולים לבחור את האפשרות שנראית לכם הכי נכונה. אך ההמלצה היא כמובן לבטח גם את המבנה וגם את התכולה שנמצאת בתוך הדירה. כי אם יגרם נזק כזה או אחר למבנה, ככל הנראה יגרם גם נזק לתכולה שהיא לא פחות חשובה. כך שאתם צריכים לדעת שיש לכם כיסוי גם למבנה עצמו וגם לכל הדברים שנמצאים בתוכו.

האם ביטוח דירה מכסה את המבנה מפני כל נזק?

מה כדאי לדעת בביטוח דירה? שהביטוח שאתם עושים מכסה את המבנה ממגוון רחב של סיטואציות שעלולות להתרחש בכל רגע נתון. כל נזק שיגרם למבנה, הביטוח מכסה אותו בצורה הכי מקיפה שיש כך שאתם יכולים להיות הרבה יותר רגועים. אז התשובה היא שכן, הביטוח של הדירה מכסה את המבנה מפני כל נזק אפשרי – ולא משנה מה גרם לו לקרות.

האם ביטוח משכנתא יכסה אתכם כמו ביטוח דירה?

התשובה היא שלילית. ביטוח משכנתא אכן כולל בתוכו ביטוח דירה, אך ביטוח הדירה הזה נועד על מנת להגן על הבנק ועל הכסף שאותו הבנק השקיע לטובת ההלוואה. כך שאם חלילה יגרם נזק למבנה, אתם תקבלו פיצוי עד לגובה ההלוואה בלבד. אם אתם רוצים כיסוי מקיף לשווי המבנה, אתם תצטרכו לרכוש ביטוח דירה שלא במסגרת ביטוח משכנתא – כך תוכלו להיות רגועים לגמרי.

האם ביטוח דירה יהיה יקר בגלל שהדירה יקרה?

חשוב להדגיש כי לא מעט אנשים נוטים לחשוב באופן אוטומטי כי ביטוחי דירה הם מאוד יקרים לעומת ביטוחים אחרים. אך בפועל ביטוח הדירה שלכם לא יעלה יותר מאשר כל שאר הביטוחים שיש ברשותכם, ואתם תשלמו עליו פחות או יותר מה שאתם משלמים על כל שאר הביטוחים שמכסים אתכם. לרוב הביטוח מסתכם בהוצאה של כמה שקלים ליום או כמה מאות שקלים בכל חודש – וזה לגמרי שווה את ההשקעה.

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: