השוואת ביטוח תאונות אישיות

משווים נכון - קונים חכם

השוואת ביטוח תאונות אישיות בעוד 6 שלבים (כ30 שניות של מילוי פרטים) תקבלו עד 5 הצעות מחיר מכל חברות הביטוח המובילות…

שאלות ותשובות

הנפוצות ביותר
ביטוח תאונות אישיות מכסה על מקרים בהם המדינה לא נותנת כיסויים, הוא מכסה במקרים רבים בהם פוליסת ביטוח אחרת לא מכסה ומהווה ביטוח כלכלי כדאי.
במקרה של ילדים או תלמידים הביטוח הוא ביטוח חובה והוא מכסה על כל שעות היממה, ביטוחים נוספים על פי חוק הם לחברי אגודת הספורט, לנפגעי תאונות דרכים, לנפגעי פעולות האיבה, תאונות ומחלות של עובדים שכירים, ביטוח נכות וביטוח עובדים, מועדוני צלילה ועוד.
 
הפוליסה מכסה על פגיעה מסיבה חיצונית, פגיעה פתאומית ובלתי צפויה ופגיעה שגורמת לנזק ללא תלות בגורם אחר.
 
 

COPO נולדה מתוך צורך של ממש לשינוי, בכדי לשנות את המשוואה הזו קופו מציעה דרך דיגיטלית ונוחה לשיפור והוזלה משמעותית של הביטוח שלכם.

  1. בחרו או חפשו את הביטוח הרצוי
  2. מלאו טופס קצר
  3. קבלו הצעת מחיר מ-5 חברות שונות שאנחנו כבר סיננו בשבילכם לפי מדד השירות, מחיר, ודירוג לקוחות.

כך שמה שנשאר לכם הוא לחכות לטלפון, כי את המשא ומתן אנחנו עושים כבר בשבילכם.

COPO משווים נכון – קונים חכם.

ביטוח תאונות אישיות לא יכלול בדרך כלל כיסוי על היעלמות של המבוטח, שימוש בתרופות שלא על פי מרשם רופא, איבוד הדעת, אלימות מילולית, פגיעה ממיקרו טראומות (פגיעות זעירות מצטברות), מקרינה מייננת, מחומר גרעיני, מהתפרעות שהמבוטח השתתף בה, משימוש בסמים ואלכוהול ומזיהום רדיואקטיבי.

הכיסוי הבסיסי הוא למקרי מוות או נכות, אך ניתן להוסיף בתשלום כיסויים נוספים כגון ביטול חריג ספורט אתגרי, נכות תעסוקתית ועוד.

אנחנו נציג לכם את כל המידע הרלוונטי בצורה הפשוטה והקלה ביותר להבנה ולהשוואה: הצעות מחיר לביטוח או השוואה בין הצעות להלוואה. על מנת שתוכלו לעבור על ההצעה בנחת על הספה בביתכם אנו גם יכולים לשלוח לכם את ההצעה למייל, ואז זה כבר ממש פשוט לקבל את ההחלטה הטובה.

 

הרגלי הצרכנות עוברים בשנים האחרונות שינויים דרמטיים, בעיקר על רקע מעבר הלקוחות הפוטנציאליים לאתרי אינטרנט. לכל עסק, חברה, ארגון או מפעל יש כיום אתר אינטרנט שדרכו ניתן להזמין שורה ארוכה של מוצרים ושירותים במחירים זולים.

 

כך האינטרנט יעזור לכם לשלם פחות

השלב הראשון בקנייה חכמה דרך האינטרנט הוא השוואת מחירים. באמצעות השוואת מחירים תוכלו לנצל את מלוא היתרונות ולחסוך לעצמכם עשרות עד מאות שקלים בכל פוליסה.

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: