איך יודעים איזה ביטוח בריאות מתאים לנו ולמה בעצם אנחנו צריכים ביטוח בריאות?

עולם ביטוחי הבריאות בישראל הוא גדול ונרחב, ומי שלא מבין יותר מדי בסוגי הפוליסות והכיסויים יכול למצוא את עצמו מסתבך ובוחר בביטוח בריאות שלאו דווקא מתאים לצרכיו ולשלם דמי ביטוח גבוהים שלא לצורך.

חברות הביטוח מציעות מגוון של ביטוחי בריאות בהתאמה אישית תלויי קריטריונים כמו רקע רפואי, מצב משפחתי ואפילו מקצועות ותחביבים (התעסקות בספורט אתגרי למשל). ניתן למצוא היום גם ביטוח בריאות משפחתי או קבוצתי (כמו למשל עובדי ארגון או חברי מועדון).

איך לבחור ביטוח מותאם למשפחה

חברות הביטוח בדרך כלל מנגישות בצורה טובה את המידע, ובמרבית המקרים תוכלו למצוא פירוט על מגוון הפוליסות של החברה באתר שלהם. אם בכל זאת אתם מרגישים שאינכם בטוחים איך לבחור בביטוח המתאים, אל תהססו לבקש פגישת ייעוץ או פנו לסוכן ביטוח שיכול להציג בפניכם מספר אופציות מחברות שונות.

העיקר ה(ביטוח)בריאות!

רפואה ציבורית לא תמיד מספקת מענה איכותי ומהיר במתן שירותים רפואיים בעת הצורך. לא פעם נתקלנו במחלקות עמוסות בבתי החולים, מחסור ברופאים ובמיטות חולים בבתי חולים, בהמתנות ארוכות -לפעמים אפילו של מספר חודשים- להתייעצות עם רופאים מומחים או לניתוחים, ואף בחוסר כיסוי לתרופות שלא נמצאות בסל התרופות.

חוק הביטוח הממלכתי

חוק ביטוח בריאות ממלכתי בישראל מעניק לנו את הזכות הבסיסית לשירותים רפואיים מקופות החולים, אך באופן טבעי אינו יכול לתת מענה על כל השירותים הרפואיים לכלל הציבור ולכן תמיד יהיו קהלים שייפגעו יותר

משלים שב"ן זה מספיק?

על מנת לנסות להקל ולו במעט על מטופלים, מציעות קופות החולים ביטוח בריאות משלים. ביטוח בריאות משלים מציע כיסויים נרחבים יותר מאלה הנמצאים בסל הבסיסי, ועדיין, מבוטחים רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים גם מולם. האמת היא, ולא תמיד נחמד להתוודע אליה, שבריאות עולה כסף. איך שלא תסתכלו על זה, ביטוח בריאות פרטי מאפשר לקבל שירותי רפואה פרטית. אף אחד מאתנו לא רוצה להזדקק לשירותים האלה, אבל לפעמים החיים מזמנים לנו מצבים שבהם עדיף לנו להיות בעלי ביטוח בריאות.

איך לבדוק אם יש לי ביטוח

לפני שממהרים לקנות ביטוח רפואי חשוב מאוד לעשות בדיקה האם קיים לכם ביטוח כזה, כן כן, לא כולם יודעים מה יש להם וייתכן מאוד שיש כבר ביטוח קיים דרך מקום העבודה הקיים ואפילו ייתכן שנשאר ממקום עבודה קודם או שבן משפחה עשה עבורכם ואתם אפילו לא יודעים, הדרך הטובה ביותר לבצע בדיקה זו היא באמצעות הר הביטוח – אתר ממשלתי אשר בודק עבורכם על פי תעודת זהות ותאריך הנפקה האם ואיפה הביטוחים הקיימים שלכם.

לסיכום

חלק מהכיסויים הנרחבים שמקבלים במסגרת ביטוח בריאות, מלבד מענה מהיר ותורים זמינים, הם אפשרויות הבחירה הרבות העומדות בפני המבוטח והיכולת שלו לשלוט בתהליך הרפואי ובטיפול שלו הוא זקוק. כלומר, ניתנת בפניו האפשרות במידת הצורך לבחור רופא מנתח, בית חולים פרטי, בדיקות נרחבות, כיסוי תרופות מצילות חיים ועוד.

ביטוח בריאות הוא צעד חשוב לשקט הנפשי שלכם בהווה, ולעזרה בעת הצורך בעתיד.  

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: