איזה עסק צריך לעשות בדיקת תיק ביטוח?

כאשר אנחנו מקימים עסק וממשיכים לנהל אותו לאורך זמן משמעותי אנחנו חייבים שיהיה לעסק ביטוח. בשביל שנוכל לדעת במצבים שונים כמו למשל תאונות, תביעות או פשיטת רגל מה מצב פוליסות הביטוח שלנו נגד מקרים מסוג זה אנחנו חייבים לבדוק את מצב הביטוחים שלנו. בדיקת תיק ביטוח היא חובה לכל עסק כולל מרפאות של רפואי שיניים, קוסמטיקאיות, קוסמים, עסקים להנהלת חשבונות, מסעדות, נותני שירותים ולמעשה כל עסק שקיים חייב לבדוק את מצב הביטוחים שלו אחת לכמה שנים.

למה חשוב לעסקים לעשות בדיקת תיק ביטוח?

חשוב מאוד לעסקים לעשות בדיקת תיק ביטוח, כי זה יכול לאפשר להם לממן הוצאות כבדות מאוד שיש להם. כך למשל כאשר נבדוק את פוליסות הביטוח שיש לנו לעובדים שלנו נוכל לגלות שהפוליסות האלו יכולות לכסות את ההוצאות המשפטיות שלנו ואת מתן הפיצוי לעבוד שתובע אותנו בגין תאונת עבודה שקרתה לו בעסק שלנו. אם לא נבדוק מה כוללים הביטוחים השונים של העסק שלנו ברגע בו נרצה להפעיל אותם או לממש אותם נגלה שאנחנו לא יכולים לעשות זאת.

מה בדיקת תיק הביטוח של העסק שלנו יכולה לתת לנו?

בדיקת תיק ביטוח של העסק שלנו יכולה לתת לנו מידע נחוץ מאוד אודות הביטוחים השונים שיש לעסק שלנו. כך למשל היא יכולה ללמד אותנו מה ביטוח האחריות המקצועית או האחריות האישית של העסק שלנו כולל ומה הוא לא כולל. בהתאם לממצאים של הבדיקה נוכל להחליט איך אנחנו רוצים להרחיב את הביטוחים האלו ואיך הכי נכון לנו לנהוג מבחינה משפטית. חשוב מאוד לא לזלזל בחשיבות של הביטוחים לעסק שלנו כי זה מה שיכול להציל אותנו במקרי משבר שונים כמו למשל תביעה משפטית של לקוחות לא מרוצים.

בסופו של דבר, חשוב מאוד שנדע איך אנחנו יכולים להגן על העסק שלנו מבחינה משפטית ואיך אנחנו יכולים להשתמש בביטוחים השונים של העסק שלנו במקרים שונים ודחופים. אם אנחנו רוצים להיות בטוחים שפוליסות הביטוח שלנו יכולות לסייע לנו בזמן אמת חשוב שנבדוק זאת מבעוד מועד ונעשה זאת באופן מושכל. סוכן ביטוח מקצועי יוכל לבצע את הבדיקה הזאת עבורנו והוא יוכל לסייע לנו גם לדעת איך הכי טוב לעדכן את חברת הביטוח בדבר שינויים שחשוב לעדכן אותה בהם כמו למשל שווי הערך הכספי של העסק שלנו או שינוי בדבר תחומי העיסוק שלנו בו.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: