איך בוחרים ביטוח דירה מבלי לעשות טעויות?

חושבים שהגיע הזמן לרכוש ביטוח דירה?

מדובר על צעד מאוד משמעותי שיכול להקנות לכם לא מעט שקט נפשי. אבל האם אתם יודעים בכלל איך לבחור ביטוח מהסוג הזה? ככל הנראה שהתשובה היא שלילית, ולכן אנו כאן ננסה לעזור לכם לדעת איך לבחור את אחד מהביטוחים החשובים ביותר לעתיד שלכם.

אנו נציין בפניכם את כל הקריטריונים הכי חשובים שאמורים להניע אתכם כאשר אתם בוחרים ביטוח לדירה שלכם. כך ברגע האמת, אתם תוכלו להיות בטוחים שעשיתם בחירה שתוכלו לחיות איתה בשלום. בחירה שתאפשר לכם להיות הרבה יותר רגועים ולדעת שלא משנה מה יקרה – יש לכם אל מי לפנות.

תבדקו כמה כסף תקבלו בעת הפעלת הביטוח

אחד מהסעיפים שהכי אמורים לעניין אתכם זה כמובן כמה כסף תקבלו כאשר אתם תפעילו את הביטוח. אומנם אתם לא תרצו להפעיל ביטוח דירה בשום שלב שהוא, אך אם כבר תפעילו את הפוליסה – אתם תרצו לקבל כמה שיותר כסף. לכן תוודאו שאתם מקבלים מספיק כסף בכדי שתוכלו לשקם את המבנה ולהתחיל בדיוק מהנקודה שבה הכל הפסיק.

תבדקו מה הפוליסה שלכם לא כוללת בתוכה

חשוב מאוד שתבינו מה אתם מפספסים בפוליסה שלכם לעומת פוליסות אחרות שהן אולי קצת יותר יקרות. ברגע שאתם מבינים מה אתם לא מקבלים בביטוח שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל להבין היכן אתם נמצאים. ביטוח דירה יכול לכלול בתוכו הרבה דברים מעולים, אך מספיק שתפספסו משהו אחד קטן וחשוב – ולמען האמת הוא לא יהיה שווה יותר מידיי.

תבדקו את גובה ההשתתפות העצמית

לכל ביטוח דירה וכל ביטוח באשר הוא יש דמי השתתפות עצמית, מדובר על התשלום שאותו אתם תצטרכו לשלם כאשר תרצו להפעיל את הביטוח. אנו ממליצים לכם לבחון את דמי ההשתתפות העצמית, על מנת שתוכלו להבין בדיוק כמה כסף אתם תצטרכו לשלם בעת הפעלת הפוליסה – והאם זהו סכום שתוכלו לעמוד בו. בלא מעט מקרים יש הבדלים גדולים בין חברות הביטוח השונות, לכן עליכם לבחון את הנושא הזה מקרוב.

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: