איך לבצע השוואת מחירים בעת רכישת ביטוח דירה?

אחת מהסוגיות הכי חשובות לפני שניגשים לרכוש ביטוח דירה זה כמובן לבצע השוואת מחירים אפקטיבית ויעילה. לעיתים השוואת המחיר היא זאת שתעשה את ההבדל בין הצלחה מסחררת ובין כישלון צורם. לכן אם אתם עומדים לפני רכישת ביטוח דירה, שווה לכם להבין איך לבצע את השוואת המחירים – כך שבסוף תוכלו לקבל את הצעת המחיר הכי טובה.

חשוב לזכור: אומנם העלות של ביטוח הדירה היא מאוד קריטית מבחינתכם, אך לא מדובר על הקריטריון הכי חשוב. אתם צריכים לקבל ביטוח דירה שמתאים לדירה שלכם ומשרת אתכם בצורה הכי טובה שיש, ורק לאחר מכן אתם צריכים להתייחס לנושא של העלות שאמור לבוא בעדיפות שנייה.

תנסו לסגור ביטוח דרך האינטרנט

אומנם זה נשמע מעט מפחיד – לסגור ביטוח דירה דרך האינטרנט ומבלי להיעזר בנציג. אך בפועל ביטוח הדירה שסוגרים דרך האינטרנט יכול להיות יותר זול מאשר ביטוח הדירה שתסגרו מול הנציג בטלפון. כך שאם אתם רוצים לבצע השוואת מחירים זה יהיה הרבה יותר פשוט, ולרוב גם תקבלו מחירים שיפתיעו אתכם מאוד עד כמה הם אטרקטיבית בהשוואה למחירים בשיחת הטלפון עם הנציגים.

אל תפסלו אף אחת מחברות הביטוח

תמיד תהיה לכם העדפה לגבי חברת ביטוח כזאת או אולי חברת ביטוח אחרת. אך בפועל – בכדי שתוכלו לקבל את הצעות המחיר הכי טובות, אתם צריכים להגיע למצב שבו אתם לא פוסלים אף אחת מחברות הביטוח. ככל שתשמעו מה יש ליותר חברות ביטוח להציע, כך תוכלו להגיע למצב שבו אתם מקבלים הצעות מחיר שיהיה הרבה יותר טובות עבורכם.

אל תסגרו ביטוח דירה בלחץ של זמן

אתם יודעים שבקרוב אתם עוברים להתגורר בדירה חדשה? אל תחכו לדקה ה-90 בשביל לסגור ביטוח דירה, כי זה עלול לפעול לרעתכם. אם אתם בלחץ של זמן, חברות הביטוח עשויות לנצל את זה על מנת להגדיל את המחיר שאותו אתם צריכים לשלם. לכן אל תחכו לדקה האחרונה, כי לא תקבלו בכך שום תועלת אמיתית – בטח לא מבחינת התשלום שאותו תצטרכו לשלם.

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: