אילו סוגים של ביטוחי חיים ניתן לעשות?

הרבה מאוד אנשים שרוצים לסגור ביטוחי חיים, נוטים לחשוב כי יש ביטוח אחד בלבד. אך בפועל יש מספר ביטוחים שניתן לסגור אותם, וכל אחד צריך לבחור את הביטוח שאותו הוא רוצה ובו הוא מעוניין. כמובן שההמלצה היא לבחור את כל סוגי הכיסויים, כך בפועל אתם תוכלו לדעת שלא משנה מה יקרה – הקרובים אליכם יוכלו לשמור על רמת החיים שאליה הם הורגלו.

הרי אף אחד מאיתנו לא באמת יודע מה צופן העתיד, ולכן אנו תמיד צריכים לחשוב עליו ולהיות מוכנים לכל סוג של תפנית. גם אם מדובר על מצבים שאנו מעדיפים שהם לא יקרו, חשוב מאוד לקחת אותם תמיד בחשבון – ולהיות מוכנים לקראתם.

ביטוחי חיים למקרה מוות – ביטוח ריסק

מדובר על ביטוח שכל אחד צריך לעשות אותו, בטח אם אותו אדם הוא המפרנס העיקרי של המשפחה. במקרה כזה המשפחה תהיה זכאית לקבל סכום חודשי או סכום חד פעמי, שהסכום נועד על מנת לאפשר להם לשמור על רמת חיים נורמטיבית. מוות הוא אף פעם לא אירוע משמח, ולכן לצד האבל והאובדן תמיד צריך לחשוב גם איך בדיוק ממשיכים מכאן.

ביטוחי חיים למקרה של אובדן כושר עבודה

אתם לא יכולים להמשיך לעבוד במקום העבודה שלכם? אם אתם מפרנסים משמעותיים במשפחה, מדובר על מכה קשה מאוד – מכה קשה שעשויה להשפיע על כל המשפחה. אך אם אתם עושים ביטוח חיים למקרה של אובדן כושר עבודה, אתם תהיו זכאים לקבל סכום חד פעמי או סכום חודשי שיאפשר לכם לשרוד את הסיטואציה. מדובר על צינור חמצן מאוד משמעותי שיכול לסייע לכם.

ביטוחי חיים למקרה של נכות

עוד סיטואציה שיכולה להתרחש ללא כל הכנה מוקדמת היא מצב שבו בן אדם הופך להיות נכה. זה יכול לקרות מסיבה ידועה מראש וזה יכול לקרות גם ללא סיבה ידועה מראש. אך במקרה של נכות כמובן שתהיה פגיעה משמעותית גם בהכנסות של המשפחה, ולכן ביטוח חיים נועד על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם משכורת קבועה גם במצב הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: