בדיקת תיק ביטוח בריאות

בדיקת תיק ביטוח בריאות היא דבר שכל אחד מאתנו חייב לעשות כל כמה חודשים או לפחות פעם בשנה. אנחנו חייבים להקפיד לעדכן את פוליסת ביטוח הבריאות שלנו בהתאם למצב הבריאותי הנוכחי שלנו בכל רגע נתון. עם חלה הרעה או הטבה במצב הבריאותי שלנו אנחנו חייבים לעדכן בהתאם לכך את פוליסת הביטוח שלנו – כי זה יכול להשפיע על תנאי הפוליסה, התוקף שלה וגם על גובה הפיצוי הכספי או העזרה שנקבל מחברת הביטוח.

בדיקת תיק ביטוח – למה חשוב לבדוק את ביטוחי הבריאות שלנו?

בדיקת תיק ביטוח היא דבר שתמיד חשוב לעשות אותו בעזרת סוכן ביטוח מומחה אשר מבוצע דרך הר הביטוח בלבד. למה, בעצם חשוב לבדוק את ביטוחי הבריאות שלנו ואת מה שהם כוללים? לא הרבה אנשים יודעים זאת אך חברות הביטוח עושות הכול על מנת לא לשלם למבוטחים שלהם דמי פיצוי. יש הרבה מאוד פוליסות ביטוח בריאות שיש להם סעיפים חריגים – כלומר מחלות או בעיות בריאות שאין כלולים בפוליסת הביטוח בגלל שהמבוטח כבר היה חולה בהם בזמן שהוא עשה את הפוליסה. כך למשל אם יש מחלה שנולדנו איתה או שקרתה לנו בזמן הילדות – רוב הסיכויים שפוליסת ביטוח הבריאות שלנו לא תכסה אותה.

איך בדיקת ביטוחי הבריאות הפרטיים שלנו יכולה לסייע לנו?

בדיקת תיק ביטוח לביטוחי הבריאות הפרטיים שלנו יכולה לסייע לנו לדעת טוב יותר מהם הזכויות שלנו ואיזה פיצויים אנחנו כבר יכולים לקבל מחברת הביטוח שלנו. יש להבדיל בין 2 פיצויים עיקריים שחברת הביטוח יכולה לתת לנו:

  1. פיצוי כספי
  2. כיסוי העלות של טיפולים או הליכים רפואיים או תרופות שונות

כאשר אנחנו חותמים על ביטוח בריאות חדש אנחנו חייבים לדעת מה נקבל ממנו ומה לא ובאילו התניות.

למה חשוב להיות מודעים מה הפוליסה של ביטוחי הבריאות שלנו מכסה ומה לא?

חשוב להיות מודעים מה הפוליסה של ביטוחי הבריאות שלנו מכסה ומה לא כי ברגע האמת בו נזדקק לעזרה של הביטוח זה יכול להיות משמעותי מאוד עבורנו. כך למשל אם אנחנו חולים במחלה כרונית מסוימת כמו סרטן למשל לפני שעשינו את הביטוח בריאות שלנו – אנחנו צריכים להיות מודעים לכך שהביטוח לא יסכים לכסות הוצאות בריאות שקשורות למחלה זו והוא יכול לנסות להוכיח שכל בקשה שלנו מהביטוח יכולה להידחות כי הסיבה לתחלואה או לבעיה הרפואית היא מחלת הסרטן שלנו. מומחים רפואיים יוכלו לסייע לנו להוכיח את הטענה שלנו.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

הגעת לשאלון בדיקת זכאות להוזלת הביטוחים שברשותך,
בסוף השאלון אחשוף בפניך את מידת זכאותך להוזלה.

Join us for

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: