בדיקת תיק ביטוח ותביעות ביטוח

לכולנו יש לפחות ביטוח אחד – בדרך כלל לרוב האנשים יש ביטוח בריאות (או מספר ביטוחי בריאות). אם אנחנו מודעים לחשיבות של הביטוח בחיים שלנו אז יהיו לנו עוד הרבה ביטוחים אחרים כמו למשל ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח אחריות אישית, ביטוח לרכב ולבית ועוד היד נטויה. רובנו לא באמת מודעים או עוקבים כמה ביטוחים באמת יש לנו עד שמגיע רגע בו אנחנו רוצים לממש את הפוליסה שלנו. בדיקת תיק ביטוח בהר הביטוח נעשית בדרך כלל כאשר אנחנו תובעים מהביטוח את מימוש הפוליסה של ביטוח מסוים.

בדיקת תיק ביטוח בעת מעבר חברת ביטוח

בדיקת תיק ביטוח נעשית גם כאשר אנחנו רוצים לעבור מחברת ביטוח אחת לחברת ביטוח אחרת. אם אנחנו רוצים לעבור חברת ביטוח אנחנו צריכים לתת לחברת הביטוח אליה אנחנו עוברים את כל הפרטים אודות ביטוחים קודמים שהיו לנו. חשוב לציין שפוליסת ביטוח היא מסמך משפטי מחייב ואסור לשקר בו או להצהיר בו הצהרה שאינה אמת. מסירת פרטים כוזבים אודות הבריאות שלנו או אודות כל פרט אישי אחר יכולה להוות עבירה פלילית וחשוב שנהיה מודעים לכך. חשוב שנקפיד לתת אך ורק פרטים אמיתיים בפוליסת הביטוח שלנו ונקפיד לעדכן אותה בהתאם לשינויים שחלים בחיים שלנו.

איך אנחנו יכולים לדעת האם תיק הביטוח שלנו מגן עלינו מפני אובדן כושר עבודה?

רובנו לא חושבים על ביטוח אובדן כושר העבודה שלנו עד שמגיע רגע בו אנחנו רוצים לממש אותו. אם אנחנו רוצים לדעת האם תיק הביטוח שלנו מגן עלינו מפני אובדן כושר עבודה אנחנו חייבים לבצע בדיקת תיק ביטוח. בעת בדיקת תיק הביטוח שלנו נוכל לברר האם אנחנו יכולים לממש את פוליסת הביטוח שלנו בגין אובדן כושר עבודה או לא.

בסופו של דבר, חשוב מאוד שנדע מהן הזכויות שלנו ואיזה הגבלות יש בכל פוליסת ביטוח שיש לנו. עוד חשוב לשים לב שאין לנו ביטוחים כפולים. לא באמת צריך 3 ביטוחי בריאות ואם אנחנו רוצים לחסוך על התשלומים החודשים שלנו אנחנו חייבים לדעת על איזה ביטוחים בדיוק אנחנו משלמים ולמה. יש ביטוחים שמומלץ לכל אחד לעשות כמו למשל ביטוח בריאות, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח פנסיוני, ביטוח תכולת דירה וגם ביטוח משכנתא. עלינו לעשות חושבים על איזה ביטוח אנחנו יכולים לוותר ואיזה ביטוח הוא פשוט חובה בשבילנו. ביטוח שאנחנו צריכים לא יהיה בהכרח ביטוח שאדם אחר או משפחה אחרת יבחרו לעשות.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: