בדיקת תיק ביטוח ותביעת מעביד

כאשר אנחנו רוצים לתבוע את המעביד שלנו לשעבר אנחנו יכולים לבחור לתבוע את הביטוח שלו. בדיקת תיק ביטוח בשביל תביעת מעביד יכולה לאפשר לנו לקבל פיצוי כספי נאה בתנאי ואנחנו עומדים בתנאי הפוליסה ובתנאי שבית המשפט יחשוב שהטענה שלנו בתביעה מוצדקת. לרוב, עובדים תובעים את המעביד שלהם לשעבר בגין הלנת שכר, פיטורים לא מוצדקים או תאונת עבודה שהייתה להם. יש להבדיל בין תביעה של המעביד עצמו ובין תביעה של ביטוח שלנו או תביעה של הביטוח של המעביד.

בדיקת תיק ביטוח ותביעת חברת הביטוח שלנו

אחת התביעות היותר שכיחות היא תביעות של מבטוחים כנגד חברת הביטוח שלהם – כי חברת הביטוח אומרת שהם לא זכאים לפיצוי כספי בגין פוליסה שיש להם (לרוב הסיבה שאנשים לא מקבלים פיצוי על פוליסה ששילמו עליה היא שחברת הביטוח מוצאת שהם לא עומדים בדרישות הסף כפי בהם נקבעו בה). כאשר חברת הביטוח שלנו למשל לא מסכימה לתת לנו קצבה חודשית בגין ביטוח סיעודי ששילמנו עליו כל החיים – אנחנו יכולים לברר האם כדאי לנו לתבוע אותה. בירור כדאיות התביעה כולל 2 הליכים עיקריים:

  • קבלת חוות דעת של רופא מומחה אודות המצב הרפואי שלנו
  • בירור האם חוות הדעת שקיבלנו עומדת בדרישות הסף או התנאים של פוליסת הביטוח ששילמנו עליו

מתי צריך לתבוע את חברת הביטוח שלנו?

אז מתי אנחנו צריכים לתבוע את חברת הביטוח שלנו? ברוב המקרים הבחירה לתבוע חברת ביטוח היא קרב אבוד מראש. חברות הביטוח הן חברות עשירות מאוד ויש להן צי גדול של עורכי דין שיעשה הכול בשביל להוכיח שהתביעה שלנו לא מוצדקת. במקרים בהם חוסר הצדק של חברת הביטוח זועק (למשל כאשר יש חולה אלצהיימר שלא מקבל קצבת סיעוד בטענה שהוא לא סיעודי) אין לנו ברירה אחרת מלבד לתבוע את חברת הביטוח.

הבחירה האם לתבוע או לא לתבוע את חברת הביטוח שלנו היא דילמה של ממש. כאשר אין לנו ברירה אחרת ואנחנו חייבים את הקצבה מפוליסת הביטוח שלנו כדאי לנו לתבוע. חשוב שנהיה מוכנים לכך שהתביעה יכולה לקחת הרבה מאוד זמן בערכאות השיפוט השונות ויכול לקחת מספר שנים עד שנזכה לפסק דין סופי של בית המשפט. סוכן ביטוח איכותי יוכל לסייע לנו לממש את זכויות הביטוח שלנו ולהוכיח גם ללא משפט או צורך בתביעה של חברת הביטוח את הזכאות שלנו לקצבה ולמימוש הפוליסה.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: