בדיקת תיק ביטוח לקראת החלפת סוכן ביטוח

בחיים אסור לסמוך בעיניים עצומות על אף אחד. כאשר אנחנו רוצים להחליף סוכן ביטוח אחד לסוכן ביטוח אחר כדאי לנו לתת לסוכן הביטוח הישן שלנו לבדוק את תיק הביטוחים הקיים שלנו. בדיקת תיק ביטוח היא דבר חשוב מאוד כי היא יכולה ללמד אותנו על איזה ביטוחים מתיק הביטוח שלנו אנחנו יכולים לוותר כי הם כפולים או איזה ביטוחים אנחנו צריכים לעדכן כי המצב הבריאותי או המשפחתי שלנו השתנה. כל שינוי שחל במצב הבריאותי שלנו מחייב אותנו לדווח על כך לחברת הביטוח שלנו ולא רק בנושא של ביטוחי בריאות אלא גם במגוון ביטוחים אחרים.

בדיקת תיק ביטוח ובדיקת תנאי הפוליסות השונות שלנו

בדיקת תיק ביטוח כוללת בדיקה של תנאי פוליסות הביטוח השונות שלנו. כאשר יש לנו סוגים שונים של ביטוחים כמו למשל:

  • ביטוח סיעודי
  • ביטוח בריאות
  • ביטוח תכולת בית
  • ביטוח חיים

ועוד הרבה ביטוחים אחרים אנחנו צריכים לשים לב מה תנאי מימוש  הפוליסה של כל ביטוח ועל איזה פרטים אנחנו מחויבים לפי חוק בדיווח לחברת הביטוח (למשל אם חלינו במחלה כרונית לאחרונה או אם חל שינוי במצב המשפחתי שלנו). כאשר יש שינוי למשל במצב התעסוקה שלנו אנחנו גם צריכים לעדכן בכך את הביטוח שלנו.

למה חשוב לבדוק מה תיק הביטוחים שלנו כולל?

חשוב מאוד לבדוק מה תיק הביטוחים שלנו כולל כי ברגע האמת אנחנו צריכים לדעת איזה פיצויים או שירותים נהיה זכאים לקבל ואיזה לא. חשוב מאוד לבחור לדעת לעשות בדיקת תיק ביטוח על ידי סוכן ביטוח מומחה שהוא אמין ושנוכל לסמוך עליו לאורך זמן רב וגם בטווח הארוך. כאשר אנחנו עושים ביטוח אנחנו צריכים להיות מודעים לכך שלא תמיד נהיה זכאים לממש אותו ושחברות הביטוח יעשו הכול למעשה בשביל לא לפצות אותנו ולא לתת לנו את מה ששילמנו עליו כל השנים בגלל טענות משפטיות שונות.

בסופו של דבר, ביטוח נועד להבטיח את איכות החיים שלנו גם כאשר משברים לא צפויים קורים לנו. בדיוק בגלל שהחיים לא צפויים ואנחנו רוצים שתמיד יהיה מי שידאג לנו כדאי לנו לעשות ביטוחים שונים מביטוח בריאות, ביטוח סיעודי או ביטוח אובדן כושר עבודה. כל אחד מביטוחים אלו יוכל לסייע לנו במקרה שנחלה חס וחלילה במחלה קשה או במקרה שנצטרך להתמודד עם בעיות חמורות אחרות במשפחה שלנו או בחיים הפרטיים שלנו.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

הגעת לשאלון בדיקת זכאות להוזלת הביטוחים שברשותך,
בסוף השאלון אחשוף בפניך את מידת זכאותך להוזלה.

Join us for

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: