בדיקת תיק ביטוח למדקרת סינית- האם זה משנה היכן אני עושה את הביטוח?

למרות הקורונה ויש שיגידו שבגלל הקורונה ישראל נמצאת מזה מספר חודשים בפריחה כלכלית. העובדה כי אנשים לא טסים לחו"ל משמעה כי הרבה יותר אנשים מבזבזים כסף בארץ ונראה כי המגמה הזאת רק תתחזק. על רקע זה יש לציין כי זה בדיוק הזמן לפתוח חברה שנותנת שירותים לאזרחים כמו למשל קליניקה לדיקור סיני. אם את רוצה להיות מדקרת סינית ותמיד חלמת לטפל באנשים זה בדיוק הזמן לקפוץ למים.

אם את מחליטה לפתוח מכון את חייבת לדעת כי אחד הדברים החשובים שאת צריכה לעשות זה בדיקת תיק ביטוח למדקרת סינית. עליך להבין כי בטיפול בן אדם יכול להיפצע ולתבוע סכומים גבוהים ממך ולכן ביטוח יציל אותך ממצב קשה מאוד. לא רק זאת אלא שכדאי לעשות גם ביטוח נגד אובדן רכוש מכיוון שאת אף פעם לא יכולה להיות בטוחה שלא תהיה שריפה או הצפה במכון. ביטוח הוא מציל חיים ואת זאת חובה להבין.

בדיקת תיק ביטוח - מדוע כל כך כדאי לעשותו?

אם את רוצה לעשות ביטוח עסק לקליניקה שלך בדיקור סיני כדאי לך לבצע בדיקת תיק ביטוח. את חייבת לדעת איזה סוג פוליסת ביטוח יש לעסק שלך, כי זה מאוד משנה היכן את עושה את הביטוח. עליך לדעת כי בשוק יש חברות ביטוח מעולות לצד חברות גרועות. אז מה יקרה אם נעשה את הביטוח בחברה גרועה?

התשובה היא שלא נקבל את הכסף שמגיע לנו או שיערימו עלינו קשיים עצומים לקבלת הכסף. כאשר תובעים אותך, גונבים ממך או שהמכון שלך נהרס עקב שריפה את חייבת את הכסף מחברת הביטוח ומהר. לכן את חייבת להבין כי זה מאוד משנה היכן את עושה את הביטוח וכי את חייבת לבחור את החברה הטובה ביותר לביטוח המכון והעסק שלך.

מה הביטוח צריך לכלול?

אז מה בדיקת תיק ביטוח ובכלל ביטוח עסק למדקרת סינית צריכים לכלול? זו שאלת מיליון הדולר שרבות חושבות עליה. אם כן את צריכה להבין כי קודם כל הביטוח צריך לכלול התניה על פגיעה בלקוחות. אם הלקוח נחתך באמצע טיפול או נפצע הביטוח צריך לשלם לך את הכסף שיתבעו ממך.

אל תגידי לי זה לא יקרה מכיוון שזה יכול לקרות לכל אחד ואחת מאתנו ולכן חובה לעשות ביטוח. עוד ביטוח שחובה לעשות זה ביטוח אחריות אישית וביטוח כנגד אובדן רכוש. כך במקרה של אסון לא עלינו תקבלי את הכסף המגיע לך ולא תיכנסי לחובות אשר ימוטטו אותך תודות לכספים מחברת הביטוח.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: