בדיקת תיק ביטוח – מי רשאי לעשות זה?

כאשר אנחנו רוצים לדעת אם אנחנו חולים אנחנו הולכים לרופא. כאשר אנחנו רוצים לדעת אם ברכב שלנו יש תקלה או ליקויים אנחנו לוקחים אותו למוסך. באופן דומה, כאשר אנחנו רוצים לבצע בדיקת תיק ביטוח עלינו לפנות לסוכן ביטוח מומחה. מי שרשאי לבדוק לנו את תיק הביטוח הוא סוכן ביטוח או מומחים שונים מטעמנו (עורכי דין, רופאים מומחים או שמאי מקרקעין). חשוב לדעת שכל חומר שמופיע בפוליסת הביטוח שלנו הוא חומר חסוי שחלה עליו צנעת הפרט.

בדיקת תיק ביטוח – למה חשוב להשקיע בכך?

בדיקת תיק ביטוח היא דבר שחשוב מאוד להשקיע בכך. כאשר אנחנו משקיעים בבדיקת תיק הביטוח שלנו יכול להיות לנו קל יותר להבין האם הביטוח שלנו עדכני או לא והאם אנחנו צריכים לחדש או לשנות את הפוליסות השונות של הביטוחים שלנו. לעיתים, בגלל שינוי במצב הרפואי שלנו כמו למשל אם חלינו בסוכרת, או שיש לנו לחץ דם גבוה פוליסת הביטוח שלנו או הזכאות שלנו לביטוח מסוים (כמו למשל ביטוח בריאות, ביטוח סיעודי ואפילו ביטוח נסיעות לחוץ לארץ) יכולה להשתנות או להבדיל להישלל.

באיזה שלב בחיים חשוב שנבדוק את הביטוחים שלנו?

בכל שלב בחיים שלנו חשוב שנבדוק את הביטוחים שלנו ונבצע בדיקת תיק ביטוח. חשוב במיוחד לבצע את הבדיקה הזאת לאור שינויים חשובים בחיים שלנו כמו למשל חתונה, הולדה של ילד, שינוי מקום עבודה, שינוי במצב הרפואי שלנו או כאשר אנחנו יוצאים לפנסיה. לכל אחד משלבים אלו יכולה להיות השפעה על פוליסות הביטוחים השונים ועל מידת הזכאות שלנו למימוש המלא או החלקי שלהן וגם השפעה על דמי העלות החודשיים על הביטוח.

בסופו של האחריות היא שלנו לבדוק את איכות הביטוחים שלנו ואת כך שהם מעודכנים. חשוב שניקח את האחריות הזאת ברצינות כי היא יכולה להיות הרת גורל על החיים שלנו, במיוחד במצבי משבר לא צפויים. אף אחד לא יכול לדעת מראש אם הוא יהיה סיעודי או לא או האם הוא יאבד את היכולת לעבוד. כאשר יש לנו ביטוח מעודכן ואיכותי אנחנו יכולים להרגיש רגועים יותר שגם במקרה הכי גרוע יהיה לנו איך להסתדר מבחינה אישית, משפחתית, כספית ובריאותית. כבעלי משפחה וגם כאנשים בוגרים יש לנו אחריות לדאוג לעצמנו ולקיום שלנו וחשוב שלא נזלזל בכך. סוכן ביטוח איכותי יוכל להתאים לנו באופן אישי את שירותי הביטוח שאנחנו הכי צריכים.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: