בדיקת תיק ביטוח סיעודי

לא מספיק לעשות ביטוח סיעודי. אם אנחנו רוצים להיות מסוגלים לממש את הביטוח הסיעודי בזמן בו נזדקק לו אנחנו חייבים אחת לכמה שנים לבצע בדיקת תיק ביטוח לביטוח הסיעודי שלנו. את בדיקת הביטוח יוכל לבצע בשבילנו סוכן הביטוח שלנו. כאשר אנחנו בודקים את הביטוח הסיעודי שלנו אנחנו צריכים לשים לב לאותיות הקטנות של הפוליסה וגם לתנאי המימוש האפשריים שלה. סוכן ביטוח מקצועי יוכל לסייע לנו בכך. כדאי לכל אחד לעשות ביטוח סיעודי – כי אנחנו אף פעם לא יכולים לחזות את העתיד לבוא ותמיד טוב להיות מוכנים.

בדיקת תיק ביטוח אובדן כושר עבודה

בדיקת תיק ביטוח היא דבר שחשוב שנעשה אחת לשנה או כמה שנים גם לביטוח שלנו כנגד אובדן כושר עבודה. לביטוחים מסוג ביטוח אובדן כושר עבודה יכולים להיות אותיות קטנות או סעיפים חריגים לפיהם לא נהיה זכאים למימוש הביטוח במקרה שלפני שעשינו את הביטוח הייתה לנו מחלה כרונית מסוימת (זו יכולה להיות כל מחלה ממחלת נפש עד מחלה שהייתה לנו שהיינו ילדים או מחלה כרונית שאנחנו סובלים ממנה). סעיפים חריגים נוספים שהם שכיחים מאוד הם למשל החרגה לאנשים שמעשנים שאם בגלל הסיגריות הם יחלו במחלה כלשהיא הביטוח לא יהיה ניתן למימוש.

בדיקת הביטוחים שלנו – איך עושים זאת נכון?

בדיקת הביטוחים שלנו היא לא דבר שמלמדים אותו בבית הספר. אם אנחנו רוצים לבדוק את הביטוחים שלנו באופן נכון שגם יועיל לנו כדאי לנו לשכור את השירות המקצועי של סוכן ביטוח שילווה אותנו. סוכן הביטוח יוכל לבדוק לנו את תיק באמצעות הר הביטוח, ולהסביר לנו את המשמעויות השונות של סעיפי הפוליסה השונים. חשוב מאוד לבדוק את הביטוח שלנו אחת לשנה או כל כמה שנים אחרי אירועים משמעותיים בחיים (או לפני), כי אז אנחנו יכולים להספיק לתקן בזמן את הפוליסה כך שכן נהיה זכאים לממש אותה.

המטרה של הביטוחים השונים שאנחנו עושים היא להבטיח את איכות החיים שלנו ואת השקט הנפשי שלנו כאשר אנחנו נוסעים בכביש, חולים או מטיילים בחוץ לארץ. חשוב מאוד להיות מרוכזים בזמן שאנחנו עושים ביטוח חדש ולשים לב לתנאי הביטוח. קבלת סיוע מסוכן ביטוח איכותי תאפשר לנו ליהנות מהביטוח שהכי מתאים לנו באופן אישי. לכל אדם יש צרכים שונים מהביטוחים שהוא עושה וחשוב שהביטוחים שאנחנו עושים יענו על צרכים אלו עד כמה שניתן ואפשרי במסגרת המציאות.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: