כך תקבלו הצעת מחיר ללא תחרות

נמאס לכם לשלם בכל חודש מאות שקלים על ביטוחי בריאות לכל בני המשפחה? אנו בהחלט יכולים להבין אתכם, לא מדובר על מצב אידיאלי, ולעיתים ההוצאה הכספית הזאת יכולה להיות מאוד חונקת. אך תזכרו כי אסור לכם לבטל את ביטוחי הבריאות, הביטוחים הללו הם חשובים מאוד – ורק באמצעותם תוכלו לקבל טיפול רפואי ברמה הכי גבוהה שיש.

ביטוח משכנתא

 

קחו בחשבון שאתם לא יכולים לקחת סיכונים על הבריאות שלכם, הבריאות היא הנושא שבו אתם צריכים להיות הכי מחמירים שרק אפשר. אז איך עדיין תוכלו לבטח את עצמכם עם ביטוחי בריאות מעולים אך בו בזמן גם לקבל הצעת מחיר ללא תחרות?

תשמעו מה יש לכל חברות הביטוח להציע לכם

זה נכון שתמיד תהיה חברת ביטוח אחת שאתם מעדיפים לסגור אצלה את הביטוח, אך בפועל אם תהיו נעולים על חברה אחת ספציפית לא מן הנמנע כי תשלמו על כך ביוקר. אתם רוצים לקבל הצעות מחיר מנצחות? אתם תהיו מוכרחים לשמוע מה יש לכל אחת מחברות הביטוח להציע לכם. רק כך תוכלו להפוך את ההצעות להרבה יותר משתלמות.

אל תסגרו את הביטוח עם נציג בטלפון

זה יכול להיות מאוד מפתה, אך אתם צריכים להשתדל שלא לסגור ביטוחי בריאות בשיחת טלפון עם הנציג. מדוע? מכיוון שברוב המקרים כאשר אתם עושים את זה, אתם צריכים לשלם קצת יותר בהשוואה לביטוח שהייתם סוגרים באינטרנט. אז תבדקו קודם כל את המחירים באינטרנט, ורק אחר כך תבדקו את ההפרש בשיחה עם הנציג.

אל תחששו להתמקח – זה יכול לעזור

אתם צריכים ביטוחי בריאות על כך אין עוררין, אך מי אמר שאתם צריכים להסכים להצעת המחיר הראשונה שאתם מקבלים? לשמחתכם כיום חברות הביטוח מגלות הרבה יותר גמישות מאשר בעבר, והן מסוגלות להוריד את המחירים בצורה רצינית כאשר תתחילו להתמקח. חברות הביטוח רוצות שתסגרו את הביטוח שלכם אצלן, ולכן בכל פעם שאתם תנסו להתמקח הן ינסו לגלות גמישות ולהוריד את המחירים עד כמה שאפשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: