קיבלתם הצעה זולה יותר בביטוח הבריאות? אל תסכימו ישר

ביטוחי בריאות היו מאז ומתמיד מסוגי הביטוחים החשובים ביותר שיש לכל אחד ואחת מאיתנו. חברות הביטוח יעשו כל מאמץ על מנת שאתם תעזבו את חברת הביטוח הנוכחית שלכם, ותעבירו את ביטוח הבריאות שלכם אליהם. הם לעיתים יספקו לכם הצעות מחיר מאוד אטרקטיביות, כאלה שלא אמורות להשאיר מקום לספק.

2(1)

 

האינסטינקט הראשוני שלכם יהיה להסכים להצעה האטרקטיבית, אך אתם לא יכולים להסכים מבלי לבחון את ההצעה. אתם צריכים להבין שאתם לא מסכנים את עצמכם, ולא מעמידים את עצמכם במצב הרבה יותר גרוע מהמצב שבו אתם נמצאים כרגע. לא לוקחים סיכונים כאשר מדובר על ביטוח הבריאות שלכם או של שאר בני המשפחה שלכם.

תבחנו את ההבדלים בין הפוליסות

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כאשר אתם מקבלים ביטוחי בריאות זולים יותר, זה לבחון את ההבדלים בין הפוליסות השונות. כך תוכלו להבין מה אתם מקבלים כרגע בפוליסה הנוכחית, ומה אתם תקבלו בפוליסה החדשה. ברגע שאתם מבינים את ההבדלים, יהיה לכם הרבה יותר קל לעשות החלטה שאתם תהיו שלמים איתה. החלטה שתסייע לכם לעשות בחירה הרבה יותר טובה ונכונה.

הבינו מה אתם מקבלים בכל פוליסה

אומנם כרגע אתם יכולים לחשוב כי אתם לא תצטרכו להפעיל ביטוחי בריאות, אך אף אחד לא יכול לדעת מה צופן העתיד. אתם צריכים להבין מה אתם מקבלים בכל אחת מהפוליסות ביום שאתם צריכים להפעיל אותן. השאיפה שלכם היא לקבל כמה שיותר, כך שאתם תוכלו להמשיך בשגרת החיים הרגילה שלכם. הפוליסה שנותנת לכם יותר היא גם הפוליסה שחייבת להיות מועדפת עליכם.

אל תבחרו חברת ביטוח לא מוכרת

לא פעם אתם תקבלו הצעה לעשות ביטוחי בריאות בחברות לא מוכרות, כאלה שאולי מציעות לכם מחיר נמוך יותר – אך אתם בפועל לא מכירים אותן. אל תכניסו ראש בריא למיטה חולה, מוטב שתשלמו יותר לחברות מוכרות מאשר שתצטרכו לסמוך על חברה שאתם לא מכירים. בזמן אמת אף אחד לא מבטיח לכם שאתם תקבלו את מבוקשכם, וזה יהיה פספוס גדול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: