ביטוחי חיים: הפרטים שאתם צריכים לדעת אותם

לפני שאתם סוגרים ביטוחי חיים יש כמה פרטים שאתם מוכרחים לדעת אותם. כך בזמן אמת כאשר אתם סוגרים את הביטוח, אתם תהיו בטוחים כי עשיתם את הבחירה הנכונה עבורכם. יש לא מעט סוגי ביטוחים, ואתם צריכים להיות בטוחים שאתם עושים בחירה שאתם תוכלו לחיות איתה בשלום.

 

לא מדובר על עוד ביטוח שולי וחסר חשיבות, מדובר על ביטוח שאמור לסייע לכם או לאנשים שקרובים אליכם במצבים לא נעימים. לכן ברגע שתלמדו את העולם של ביטוחי חיים בצורה טובה, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את הביטוח הכי מתאים. קחו את הנושא הזה לתשומת הלב שלכם בזמן שאתם סוגרים ביטוח חיים.

אין מגבלה לסכום הביטוח שבאפשרותכם לרכוש

בעיקרון כל עוד חברת הביטוח מסכימה לתת לכם ביטוחי חיים בסכום שבו אתם מעוניינים, אין באמת מגבלה לסכום הביטוח שבאפשרותכם לרכוש. בנוסף באפשרותכם לרכוש יותר מביטוח חיים אחד, כך שכל אחד תהיה מחויבת לשלם את סכום הביטוח במלואו – ואתם תוכלו לקבל כסף מכל אחת מחברות הביטוח. כך שבסוף אתם כן תוכלו לקבל את הסכום שאותו אתם מעוניינים לקבל במקרים שונים.

ניתן לבטח בני משפחה אך ורק בהסכמתם

אתם יכולים להוסיף לאותם ביטוחי חיים את בני המשפחה שלכם, אך הוספתם תוכל להתבצע רק אם הם מסכימים. אנו כמובן מדברים על בני משפחה מקרבה ראשונה, לא בני משפחה מקרבה שנייה או כאלה שהם רחוקים. אתם צריכים לדאוג שאתם לוקחים בחשבון את כל האפשרויות כאשר מדובר על ביטוחי חיים, ועליכם לדאוג לבני המשפחה שלכם בצורה הכי טובה שאפשר.

אין חובה להודיע על החמרה במצב הרפואי

לא מעט אנשים שסוגרים ביטוחי חיים נוטים לדווח לחברת הביטוח באופן קבוע על החמרה במצב הבריאותי שלהם. אך בפועל אין בכך שום חובה, אתם לא באמת צריכים לדווח על כל שינוי קטן במצב הרפואי לחברת הביטוח. חברת הביטוח מצידה לא תוכל לבטל את הביטוח, אפילו אם המצב הבריאותי השתנה בצורה משמעותית מהיום שבו סגרתם את הביטוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: