כל הסיבות לבטח את הכלב שלך

אנחנו נרצה לשמור עליו מכל משמר, נטפל בו מדי יום, ניקח אותו לווטרינר לבדיקות תקופתיות, חיסונים וטיפולים דחופים אם יש צורך, נשמור עליו מפני כלבים אחרים או מפני כל דבר אחר שעלול לסכן אותו.

על מנת שנוכל לשמור עליו בצורה אופטימאלית, אנחנו צריכים לרכוש ביטוח לכלבים. מדובר על פוליסה שחברות ביטוח שונות מציעות לבעלי כלבים לרכוש על מנת שיוכלו לטפל בכלב שלהם בצורה הרבה יותר טובה, תוך כדי כך שהחברה עוזרת בתשלום העלויות עבור טיפולים רפואיים ואחרים.

ביטוח לכלב – למה זה כדאי?

כשלא נחוש בטוב, ישנו מגוון רחב של מקומות בהם ידאגו לטפל בנו. עלויות הטיפול ישולמו על ידי קופת חולים בה אנחנו חברים ולה אנחנו משלמים סכום קבוע מדי חודש או דרך ביטוח בריאות פרטי, במידה וזה הכרחי. כידוע, אין לחיות מחמד ובפרט לכלבים, מנגנון דומה לזה של קופות חולים, ולכן אנחנו צריכים לרכוש עבורם פוליסת ביטוח כלבים. כך נוכל להימנע מעלויות גבוהות במקרים של טיפולים, בין אם מדובר במחלה ובין אם מדובר בטיפול דחוף עקב תאונה.

לשמחתנו, אנחנו יכולים לבחור בין אופציות שונות של פוליסות ביטוח לכלב, על פי הצרכים והיכולות שלנו.

עלויות – בסופו של דבר, הכל נמדד בעלויות. הפוליסה, גם אם היא מחייבת עלות פרמיה מסוימת, אזי שהיא מכסה מגוון רחב של תחומים ואפשרויות, שיכולים לספק מענה לעלויות שונות בצורה אופטימאלית.

ביטחון – כפי שאנחנו מבטחים את עצמנו בשביל לקבל תחושת ביטחון במקרים שונים, כך אנחנו נרצה לבטח את הכלב שלנו בשביל שנוכל להרגיש תחושת ביטחון בסיטואציות שונות, בוודאי כשמדובר על מקרים קשים.

נזקים – אם חס וחלילה הכלב שלנו גורם נזק, עדיף לנו שחברת הביטוח תתעסק עם זה ולא אנחנו. זה יכול לחסוך לנו זמן וכסף.

טיפול רפואי איכותי – כשאנחנו מבטחים את הכלב שלנו, יש לנו אפשרות ליהנות מטיפול רפואי הרבה יותר טוב, בזכות העובדה שיש גורם שמשתתף איתנו בעלויות. כך אנחנו לא חוסכים ולא מוותרים על שום אופציה.

אי וודאות – כל פוליסת ביטוח שאנחנו רוכשים, אמורה לעזור לנו להתמודד עם מצבים של אי וודאות. כך גם במקרה של פוליסת ביטוח לכלב. אנחנו לא יודעים מה יקרה מחר או מחרתיים, הפוליסה עוזרת לנו להתמודד עם מקרים כאלה.

לסיכום, פוליסת ביטוח לחיות מחמד היא הפתרון הטוב ביותר עבורנו על מנת לספק לכלב שלנו את הטיפול הטוב ביותר.

למעשה, ישנם שלושה סוגי כיסויי ביטוח שמיועדים לכלבים:

ביטוח חיים: אובדן של כלב הוא דבר מאוד לא נעים. ביטוח חיים מעניק פיצוי כספי מסוים לבעלי הכלב, אחרי לכתו. צריך לציין שישנן חברות שמציעות מסלולים לכלבים גזעיים וכלבים לא גזעיים.

ביטוח בריאות: זה הביטוח המשמעותי ביותר עבור כל מי שמחזיק ברשותו כלב. הפוליסה נועדה לעזור במימון עלויות של טיפולים רפואיים, ניתוחים, בדיקות ועוד. חשוב להדגיש, הפוליסה איננה כוללת עלויות של חיסונים ולרוב היא גם לא כוללת טיפולים אסתטיים. עלויות הפוליסה נקבעות על פי סוג הכלב, גילו ומצבו הרפואי.

ביטוח צד ג' לכלב: פוליסה שמיועדת לבעלי כלבים שעלולים לפצוע אנשים או כלבים אחרים. זה תלוי באופי המקרה ובאופי הנזק. בכל מקרה, הפוליסה מאפשרת למבוטח ליהנות מהשתתפות של חברת הביטוח במימון הפיצוי.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: