ביטוח חיים זוגי - האם זה מוזיל את הביטוח?

פוליסת ביטוח חיים זוגי מעניקה כיסוי למקרה מוות ומציעות הגנה ביטוחית. סכום הביטוח התואם את צרכיך ויכולותיך. במקרה פטירה מכל סיבה, סכום הביטוח המועבר ליקיריך הרשומים כמוטבים בפוליסה שלך יעניק להם ביטחון כלכלי ביום שאחרי, כדי שתוכל להיות בטוח שלא יחסר להם דבר.

תוכן עניינים

למי מיועדת הפוליסות?

פוליסות חיים זוגי מיועדות למעוניינים לספק ליקיריהם ולבני משפחתם ביטחון כלכלי באמצעות סכום ביטוח חד-פעמי שישולם להם במקרה פטירה מכל סיבה.

עיקרי הפוליסות לביטוח חיים זוגי

הפוליסות מעניקות כיסוי ביטוחי למקרה פטירה מכל סיבה. סכום הביטוח החד-פעמי מוענק למוטביך, כפי שקבעת מראש בפוליסה שלך. תוקף הביטוח הינו עד גיל 75.

בקרות מקרה ביטוח לאחד מהמבוטחים יהיו זכאים המוטבים לקבלת סכום הביטוח בגין המבוטח שנפטר. בנוסף, החל ממועד זה יוכפל סכום הביטוח בפוליסה של המבוטח הנותר.
הכפלת סכום הביטוח למבוטח שנותר תעשה ללא חיתום ולא תגדיל את הפרמיות שנקבעו בפוליסה טרם הגדלת סכום הביטוח.
2 .בקרות מקרה ביטוח לשני המבוטחים שנובע מאותה מערכת נסיבות בתוך תקופה של 12 חודשים, או בקרות מקרה ביטוח לשני המבוטחים בתוך תקופה של 30 ימים, יוכפל סכום הביטוח לו יהיו זכאים המוטבים בגין כל אחד מהמבוטחים.

למען הסר ספק יובהר כי ההטבות המפורטות לעיל יפקעו בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:
1 .סיום הביטוח לגבי אחד מהמבוטחים נוכח הגיעו לגיל תום תקופת הביטוח.
2 .ביטול הביטוח לגבי אחד מהמבוטחים בהתאם להוראות חוק חוזה הביטוח.
3 .הגדלת סכום ביטוח של אחד המבוטחים לסכום ביטוח הגדול מ- 2.5 מיליון ₪ (צמוד למדד)

תנאי הצטרפות

ניתן להצטרף לאחת מפוליסות מגן מגיל 20 ועד 70. גובה הכיסוי הביטוחי שניתן לרכוש לכל אחד מבני הזוג יהיה 500,000 ₪ עד 2,000,000.₪
​פוליסה זו ניתנת לרכישה כפוליסה עצמאית או כביטוח נוסף לפוליסת ביטוח חיים.

יש כיום לא מעט תחרות בעולם הביטוח. עוד ועוד חברות צומחות כמו פטריות אחרי הגשם ועוד ועוד סוכנים וכמובן, פוליסות ביטוח שונות. ביטוח חיים זול משיגים רק אם עושים בדיקה כמו שצריך, השוואת ביטוח חיים זוגי בין ההצעות השונות ואחריה מתקבלות ההחלטות הנכונות – משווים נכון – קונים חכם. בנוסף, כל כמה שנים הפיקוח על הביטוח נותן הוראה לחברות הביטוח לעדכן את תעריפי ביטוח החיים על תוחלת החיים במשק (דבר שהוזיל לא מעט כסף לצרכנים הישראלים). בשנים האחרונות יש עלייה בתוחלת החיים מכיוון שהרפואה הולכת ומתקדמת ולמחלות שונות יש תרופות מאריכות חיים, והעלייה בתוחלת החיים הביאה עימה ירידה בתעריפים. חשוב להבין, זהו ביטוח שמלווה אותנו במשך שנים ארוכות, מה שאומר שגם אם יש הוזלה של כמה עשרות שקלים בחודש, זה מתבטא להרבה מאוד כסף על פני השנים הללו. בין אם מדובר בביטוח חיים להגנת המשפחה או השוואת ביטוח משכנתא, אצלנו בCOPO תוכלו לעשות השוואה מקיפה בין כל חברות הביטוח המובילות במשק עד לקבלת ההצעה הטובה ביותר!

שאלות ותשובות

הנפוצות ביותר

ביטוח חיים מאפשר לך לשמור על רמת החיים של משפחתך העלולה להיפגע קשות בעת מוות, בעת אובדן יכולת העבודה וההשתכרות או בעת נכות. על מנת לשמור על ההמשכיות הכלכלית החשובה לך כל כך יש להיערך לכך מבעוד מועד, פוליסות ביטוח חיים למקרה מוות.

כיסוי זה מאפשר למבוטח לקבל תשלום חודשי, כתחליף למשכורת, במקרה של מחלה או תאונה ולהבטיח מקור הכנסה אשר יגן על בני המשפחה וישמור על רמת חייהם במקרה של אובדן כושר עבודה חלקי או מלא. איננו יכולים לצפות מתי ומאיזו סיבה נאבד את היכולת להשתכר, ולכן חשוב להגן על בני המשפחה מפני אובדן הכנסתו של המבוטח.

 

COPO נולדה מתוך צורך של ממש לשינוי, בכדי לשנות את המשוואה הזו קופו מציעה דרך דיגיטלית ונוחה לשיפור והוזלה משמעותית של הביטוח שלכם.

  1. בחרו או חפשו את הביטוח הרצוי
  2. מלאו טופס קצר
  3. קבלו הצעת מחיר מ-5 חברות שונות שאנחנו כבר סיננו בשבילכם לפי מדד השירות, מחיר, ודירוג לקוחות.

כך שמה שנשאר לכם הוא לחכות לטלפון, כי את המשא ומתן אנחנו עושים כבר בשבילכם.

COPO משווים נכון – קונים חכם.

כאשר רוכשים ביטוח חיים תצטרכו לענות על מספר שאלות מצד הביטוח.
השאלות הן ארוכות ולעיתים לא נעימות אך הכרחיות על מנת לוודא את קבלתכם לביטוח (מעשן? חולה סכרת? וכו')
תענו על כל שאלה בנפרד ובכנות ותנו מידע מלא על כל שאלה ושאלה.
תזכרו שכל מידע שנתתם והוא לא נכון יפעל כנגדכם ביום שתצטרכו לקבל כסף מהביטוח.
ככה שאם אתם מעשנים תגידו שאתם מעשנים (הגדרת מעשן לפי חברות הביטוח – סיגרייה אחת בשנתיים!), במידה ולא תגידו את האמת ויהיה מקרה ביטוח (פטירה חלילה), חברת הביטוח רשאית להוציא את התיק הרפואי של המבוטח על מנת לאמת את הצהרת הבריאות.

ביטוח חיים ניתן לבטח מגיל 18 ועד גיל 70 (גיל כניסה), לרוב הפוליסה מתבטלת בגיל 75.

חשוב להתאים את גובה הפיצוי לסטטוס הנכון שלכם, לדוגמא אם היה לכם ביטוח חיים בשווי מיליון וחצי בגיל 40 שהילדים היו קטנים לא בכרח הדבר נכון הוא להשאיר אותו בגיל 60 שהילדים כבר גדולים, לכן יש לבדוק כל כמה שנים מול סוכן\חברת הביטוח האם הביטוח מותאם לסטטוס האישי שלכם.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: