טיסה לארצות הברית בזמן הקורונה - איך לנפוש בארה"ב?

בימים אלה, כשהחיסון הנכסף לנגיף הידוע לשמצה כבר כאן, אפשר בשעה טובה להפסיק לפנטז ולהתחיל (או להמשיך) לתכנן את הביקור הקרוב שלנו בארצות הברית.

ארצות הברית היא עולם ומלואו ואין זה פלא שרבים מתושביה לא עזבו את גבולותיה מעולם. יש אף שיאמרו כי עד שלא מגיעים אליה ומתחילים להתנייד לאורכה ולרוחבה בכבישים האינסופיים, לא באמת ניתן להבין באילו ממדים מדובר. כדי לקבל מושג בנוגע למה שהתרחש בארצות הברית במהלך 2020, להבין מדוע ארצות הברית היא לא מדינה ירוקה והיכן הדברים עומדים היום, אנחנו מזמינים אתכם להקדיש בדיוק עשר דקות לקריאת הכתבה שכתבנו במיוחד עבורכם.

בין אם בימים אלה חזרתם לתכנן את הטיול שהחל לקרום עור וגידים לפני פרוץ משבר הקורונה ובין אם אתם רק עושים את הצעדים והבירורים הראשונים, חשוב מאוד להדגיש שהמצב בארצות הברית ולמעשה בעולם כולו, דינמי בצורה בלתי רגילה: לאורך השנה החולפת מגמות נתוני התחלואה והתמותה נמצאו בשינוי מתמיד בכל רחבי העולם ובמיוחד בארצות הברית. 

מה שחשוב להבין לפיכך לפני שאורזים את המזוודות ויוצאים לדרך, זה שאסור להסתמך על נתונים שפורסמו בעבר. תחת זאת חשוב להמשיך ולהתעדכן באופן שוטף בפרסומים של גורמים רשמיים לא רק לקראת הטיסה אלא גם במהלך יציאה לחופשה לחו"ל בזמן הקורונה ואפילו על בסיס יומיומי.

גם בימים כתיקונים ישנה חשיבות עליונה לדאוג לביטוח נסיעות לפני שעוזבים את נתב"ג עם הפנים לכיוון ארצות הברית. אך על אחת כמה וכמה כשמדובר בטיסה בתקופת הקורונה. בימים אלה חשוב לבדוק את פוליסת הבריאות בשבע עיניים ולוודא שהיא מעניקה לכם כיסוי לשלל מצבים שישנו סיכוי לא רע שתצטרכו להתמודד איתם. את הפוליסה יש להתאים לצרכים האישיים של כל נוסע ונוסע, תוך התחשבות במחלות הרקע שלו, ביעד הטיסה, בגילו ועוד.

ואם בענייני ביטוח עסקינן, עוד נציין שמומלץ ביותר לדאוג לפוליסה שתבטיח לכם פיצוי במקרים שבהם הטיסה תבוטל בשל ההגבלות ותיאלצו לספוג הפסדים שונים. מצב זה יכול להתרחש אם לדוגמה הזמנתם מלון מראש ולא תוכלו להגיע אליו כיוון שתיאלצו להישאר בבידוד במדינה אחרת.

  • נוסעים לחו"ל?
    רוכשים פוליסת ביטוח של PassportCard.
  • כרטיס PassportCard
    פעם ראשונה? הכרטיס פג תוקף? ניתן לאסוף את הכרטיס באחת מנקודות החלוקה שלנו בנתב"ג: טרמינל 3 – שרוול D.
  • קרה לכם מקרה בחו''ל?
    המזוודות לא הגיעו? מקרה רפואי בחו”ל? צרו איתנו קשר באמצעות אחד ממספרי החיוג חינם או בצ'אט

כיסוי "מקיף קורונה"!

גם בזמנים של אי וודאות PassportCard שומרים עליך בכל מקום ובכל זמן.

דאגו לעצמכם לכיסוי מתאים לכל תרחיש.
הרחבנו את פוליסת PassportCard כך שתתאים לכל תרחיש בהוספת כיסוי "מקיף קורונה".

בישראל

כיסוי להפסדים בגין ביטול הנסיעה במקרה של אבחנה חיובית בקורונה טרם הנסיעה
כיסוי להפסד כרטיס הטיסה במקרה של בידוד בישראל *

בחו"ל

כיסוי להפסד הוצאות הנסיעה עקב בידוד בחו"ל- כיסוי להוצאות בגין שהות נוספת בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח
השתתפות בהוצאות לשינוי כרטיס טיסה עקב סגר בחו"ל

תקופת הכיסוי תחל ביום רכישת ההרחבה, ועד למועד היציאה מישראל, ותכלול 3 (שלושה) ימי אכשרה שתחילתם ביום רכישת ההרחבה. השיפוי הינו בגין כרטיס הטיסה בלבד עד 500$.

לרכישת ביטוח פספורט קארד

 
נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: