ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה - האם כדאי לי לעשות את הביטוח היקר ביותר?

אדם אשר רוצה לחיות ברווחה כלכלית צריך כל הזמן לחשוב כמה כסף הוא מוציא. רק אם אתה מנכ"ל של חברה גדולה או יזם הייטק אתה לא צריך לחשוב כל הזמן על ההוצאות שלך ובגלל שתשעים ותשע אחוז מאתנו לא מנכ"לים או יזמים אנו חייבים לחשוב על ההוצאות שלנו כל הזמן. על רקע זה עולה השאלה האם כאשר אני עושה ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה כדאי לי לעשות את הביטוח היקר ביותר שיש בשוק?

אם כן אין ספק כי יש מקומות בהם כדאי לחסוך אך על ביטוח לא כדאי לחסוך. עליכם לדעת כי בחו"ל במיוחד בתקופת הקורונה הכול יכול להשתבש ולכן כדאי לעשות ביטוח יקר. אז נכון לא צריכים לבהכרח לעשות את הביטוח היקר ביותר בשוק אך כן ביטוח יקר יחסית אשר מכסה אותנו מכל הכיוונים.

ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה - האם כדאי לי לנפוש בארץ או בחו"ל?

אין ספק כי הקורונה שינתה סדרי עולם ולא רק בתחום של ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה. בעבר לא הייתה שאלה בכלל האם כדאי לטוס לחו"ל ואנשים רבים נפשו בחו"ל מספר פעמים בשנה. אך על רקע הקורונה עולה השאלה האם כעת כדאי לנפוש בארץ או בחו"ל?

אם כן אתם צריכים לדעת כי בארץ יש מקומות מהממים כמו החרמון, מצפה רמון, הר תבור, הכנרת, ים המלח, ירושלים ובטח תל אביב. ובכל זאת יש הבדל בין חו"ל לישראל ואם יש לכם כסף נראה כי עדיין עדיף לבלות בחו"ל בעיקר בגלל שינוי האווירה וההרגשה של חופשה אמיתית, הרגשה שבארץ לא תהיה לנו.

האם כדאי לי לעשות ביטוח לחופשה בארץ?

נאמר כי אתם מחליטים לצאת אל חופשה בארץ זה ברור כי לא תצטרכו ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה אך האם אנו צריכים ביטוח לחופשה בארץ? אם כן התשובה היא שאם אתם חברים בקופת חולים כמעט תמיד לא תצטרכו ביטוח מיוחד לחופשה שלכם בארץ.

יש הבדל בין חופשה בחו"ל ובין חופשה בארץ גם כאשר אנו מדברים על ביטוח חופשות. אם לדוגמא חליתם בארץ בקורונה באמצע החופשה שלכם כל שאתם צריכים לעשות זה ללכת אל הבית שלכם ולהיות בבידוד. בחו"ל לעומת זאת מחלת קורונה תכניס אתכם לבית מלון ותדחה את הטיסה שלכם ובשביל זה אתם חייבים ביטוח.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: