ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה - האם ניתן לבטח ליעד מסוכן?

מכיוון שהביטוח שאנו חותמים עליו הוא חוזה לכל דבר ועניין אנו חייבים לקרוא את כל סעיפיו ולא לדלג על שום חלק. עליכם להבין כי יש הרבה פרטים בביטוח ואנו חייבים להיות מודעים לכולם בכדי להחליט על איזה חוזה אנו חותמים. הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שהביטוח שלכם לא יכסה את הפציעה או המחלה שלכם מכיוון שהוא לא כולל סעיף ספציפי לבעיה שלכם ולכן חובה לקרוא את כל חוזה הביטוח מן ההתחלה ועד הסוף.

ביטוח משכנתא

ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה - האם זה משנה לאיזה יעד אני טס?

הפרטים הם אלו שעושים את החוזה של ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה ולכן עולה השאלה האם יש שוני בין אדם אשר טס לדוגמא לתאילנד ובין אדם אשר טס לארצות הברית או לאיטליה? אם כן אתם חייבים להבין כי ברוב המקרים לא יהיה הבדל בין ביטוח ליעד זה או אחר.

אך שימו לב אם תטוסו ליעד מסוכן (לדוגמא סומליה) מאוד יתכן כי הביטוח יעלה כסף רב או לא יאושר בכלל. לכן כדאי להתייעץ עם סוכן ביטוח ולשמוע ממנו פרטים על הביטוח שתקבלו בהתאם ליעד אליו אתם רוצים לטוס.

האם כדאי לי לעשות ביטוח דרך חברה מחו"ל?

אין ספק כי אנו חיים בעולם גלובלי וכך אפשר למשל להזמין ברז לבית מגרמניה או הגה לאוטו מספרד. על רקע זה עולה השאלה האם חוזה ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה כדאי לעשות עם חברה מחו"ל או עם חברה ישראלית?

אם כן אנו חייבים לציין כי עדיף בהרבה לעשות ביטוח לחו"ל דרך חברה ישראלית ולא דרך חברה מחו"ל. במקרה של תקלה, מחלה או פציעה בחו"ל יהיה לכם קל הרבה יותר להתמודד עם חברה ישראלית הדוברת את השפה שלכם ואשר מבינה את המנטליות הישראלית וכך יהיה לכם קל הרבה יותר לקבל פיצוי. חברה מחו"ל לא מכירה את הלקוח הישראלי ולכן לא כדאי לעשות דרכה ביטוח, ישנם כ 7 חברות ביטוח בישראל המבטחים נסיעות לחו"ל אך אחת, פספורט קארד מבטחת לאיזורים היותר "אקזוטיים" לעומת חברות אחרות.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: