ההבדלים המשמעותיים בין ביטוחי בריאות ממשלתיים ובין ביטוחי בריאות פרטיים

לא מעט אנשים תוהים – מדוע הם צריכים ביטוח בריאות פרטי? הרי גם ככה יש להם ביטוח בריאות ממשלתי, ולמראית עין נדמה כי הוא מכסה אותם בצורה טובה. אז עצם העובדה שכיום כל אזרח בישראל מחויב שיהיה לו ביטוח בריאות ממשלתי זה מעולה, אך כל איש מקצוע שתתייעצו איתו יגיד לכם כי אתם מוכרחים שיהיה לכם גם ביטוח בריאות פרטי.

 

אז מהם ההבדלים בין ביטוחי בריאות ממשלתיים לבין אלה הפרטיים? זוהי בהחלט שאלה חשובה מאוד, והגיע הזמן שתוכלו לקבל עליה מענה. כך תוכלו להבין בזמן אמת כי הביטוח הפרטי הוא הבחירה הנכונה ביותר, ולא מדובר על פריבילגיה בשום מצב.

חברות הביטוח נותנות שירות טוב יותר

אחד מההבדלים הגדולים ביותר בין ביטוחי בריאות פרטיים לבין הביטוחים הממשלתיים זה בשירות שאתם תקבלו. אין מה לעשות, כאשר אתם משלמים בכל חודש לחברת הביטוח – אתם תקבלו ממנה שירות הרבה יותר חם ואישי. בהשוואה לשירות שתקבלו בביטוח הממשלתי שהוא הרבה פחות אישי, כי בסוף כל האזרחים מקבלים בדיוק את אותו הביטוח – וזה לא באמת יאפשר לכם להרגיש שדואגים לכם.

בביטוח הפרטי יהיו רופאים מנוסים יותר

אחת מהסיבות שבגללן אתם תרצו לעשות ביטוחי בריאות פרטיים היא בגלל איכות הרופאים שתוכלו לקבל מהם שירות. בביטוח הממשלתי אתם גם תוכלו לקבל שירות מרופאים טובים, אך בביטוח בריאות פרטי הרופאים הם בליגה אחרת. כאשר מדובר על הרופאים שעומדים לטפל בכם, אתם צריכים לדאוג שאתם מעמידים מאחוריכם את הרופאים הטובים ביותר – לא משנה בגלל איזה בעיה רפואית.

יציבות ושקט נפשי זה שם המשחק

לא משנה מאיזה כיוון אתם תסתכלו על זה, ביטוחי בריאות פרטיים יספקו לכם שקט נפשי ויציבות לאורך שנים רבות. אתם תוכלו לדעת שלא משנה מה יקרה, אתם נמצאים בידיים הכי טובות שיש – אפילו אם לפניכם נמצאת מהמורה לא פשוטה אתם תוכלו לצלוח אותה. בואו נודה על האמת, ביטוחי בריאות ממשלתיים מביאים איתם גם לא מעט חורים שלא יספקו לכם שקט נפשי אמיתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: