הכיסויים של ביטוח דירה שאתם מוכרחים להכיר

יש לכם ביטוח דירה? ככל הנראה אתם לא באמת תנצלו אותו עד תום, כי יש לא מעט כיסויים שאתם ככל הנראה לא באמת יודעים על קיומם. לכן כאשר אתם סוגרים ביטוח מהסוג הזה, חשוב מאוד שתעברו על תנאי הפוליסה על מנת שתוכלו לדעת בדיוק מה מגיע לכם. חבל מאוד שתשלמו כסף, אך לא תנצלו את הביטוח בדיוק כפי שכולם מנצלים אותו.

אנו כאן על מנת להציג בפניכם כל מיני כיסויים מיוחדים שככל הנראה נמצאים בביטוח הדירה שלכם, אך אתם לא באמת יודעים שהם קיימים. כך בפעם הבאה שתתרחש סיטואציה כזאת או אחרת, אתם תוכלו להפעיל את הפוליסה ולקבל את הכיסויים כפי שהם.

ביטוח דירה מכסה נזקי צנרת

כל אחד מאיתנו נאלץ להתמודד בשלב כזה או אחר עם נזקי צנרת, נזקים שעלולים להביא להוצאות לא קטנות בכלל. אך האם אתם יודעים שהפוליסה שלכם מכסה את הנזקים הללו? כמובן שאם מדובר על נזקים קטנים אין צורך להפעיל את הביטוח, אך בנזקים גדולים זה יהיה מאוד הכרחי ואפילו נדרש.

החלפת מפתחות מבלי לשלם

מי מאיתנו לא מאבד את המפתח לבית? מדובר על אחת מהסיטואציות הכי שכיחות שיש. לא הרבה יודעים את זה, אך ביטוח דירה מכסה את ההוצאות על שכפול או שחזור המפתח. בנוסף באמצעות הביטוח אתם תוכלו לשלם את הכסף שמגיע למנעולן שהגיע לבצע את השירות. כך שאתם בפועל לא צריכים לשלם כאשר אתם משכפלים או משחזרים מפתח לדירה שלכם.

ביטוח של צד ג' במקרה של רשלנות

אתם משכירים את הדירה שלכם לאנשים אחרים? אתם צריכים לעשות כל מאמץ על מנת שהוא לא יוכלו לתבוע אתכם בעתיד. במקרה של נזק או פגיעה שנגרמים לדיירים באשמת רשלנות, ביטוח דירה מגן עליכם ומכסה אתכם בפני תביעות. כלומר אתם תוכלו להפעיל את הביטוח על מנת שהוא זה שיתמודד עם התביעה, ואתם תוכלו לחסוך מעצמכם לא מעט בירוקרטיה מיותרת וכמובן במקרים מסוימים גם הוצאה כספית שהיא בכלל לא מבוטלת.

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: