המדריך המלא: כך תבחרו ביטוחי חיים שיכסו אתכם

אחת מהמשימות החשובות ביותר שאתם נדרשים לבצע היא כמובן לבחור את ביטוח החיים שהכי מתאים לכם. כל אחת מחברות הביטוח תציע לכם ביטוח חיים שונה, ואתם כמובן תצטרכו לבחור ביטוח אחד בלבד. אז איך עושים בחירה כל כך משמעותית? הרי גם ככה מדובר על מצב שבו הלחץ הוא עצום, ואתם לא תרצו להגיע למצב שבו אתם תצאו קירחים מכל כיוון אפשרי.

2(1)

אנו מבינים את הלחץ שלכם לבחור כבר את ביטוח החיים שילווה אתכם, אך תזכרו כי לא מדובר על בחירה של מה בכך. לכן אנו ממליצים לכם לקחת נשימה עמוקה, ולקרוא את המאמר הבא שיעשה לכם הרבה מאוד סדר בכל הבלגן.

תעשו שיעורי בית טרם סגירת ביטוח חיים

ביטוחי חיים הם הרבה יותר מורכבים ודינאמיים ממה שנדמה לכם, ולכן אם אתם רוצים לסגור את הביטוח – מוטב שתגיעו מוכנים. עליכם לעשות מעט שיעורי בית, ולהגיע מוכנים לקראת השיחה החשובה שבה תסגרו את הביטוח. כך שום דבר לא ישמע לכם בתור ג'יבריש, אתם תבינו כל מילה שהנציג אומר – ואתם כמובן תבינו מהן ההשלכות לכל בחירה שאותה אתם תעשו.

תשתדלו לקבל הצעות מחיר ממספר חברות ביטוח

אל תהיו נעולים על חברת ביטוח אחת, כמעט כל חברת ביטוח כיום מציעה ביטוחי חיים – ואתם יכולים לנצל את המצב הזה לטובתכם. אתם יכולים לקבל הצעת מחיר ממספר חברות ביטוח שונות, כך שהכוח יהיה לגמרי בידיים שלכם. ברגע שהכוח נמצא בידיים שלכם, אתם תוכלו לבחור את הצעת המחיר שתהיה הכי טובה והכי אידיאלית בהתאם למצב שבו אתם נמצאים.

תקראו את פרטי הפוליסה בשקט וברוגע

כל נציג שסוגר ביטוחי חיים ירצה שתסגרו את הביטוח כבר בשיחת הטלפון הראשונה איתו, אך אתם צריכים להסביר לו כי אתם צריכים זמן למחשבה. אל תסכימו לסגור את הפוליסה תחת לחץ של זמן, תבקשו לקבל העתק שלה על מנת שתוכלו לעבור עליה. כך תוכלו לדעת שאתם עושים החלטה שתתאים לכם, ולא החלטה שלא תהיה נכונה עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: