טיפים לביצוע נכון של בדיקת תיק ביטוח

כאשר אנחנו רוצים לבדוק את בריאות השיניים שלנו לא נעשה זאת לבד אלא נלך לבדיקה מסודרת אצל רופא שיניים. באותו האופן כאשר אנחנו רוצים לבצע באופן נכון ומסודר בדיקת תיק ביטוח, לא כדאי לנו לעשות זאת לבד אלא לפנות לעורך דין מומחה לביטוחים או לסוכן ביטוח מורשה שיבצעו את הבדיקה הזאת עבורנו. לעיתים כאשר נרצה לבצע בדיקה לביטוח הבריאות שלנו נפנה גם לרופא מומחה וכאשר נרצה לבדוק את הביטוח של הבית שלנו נפנה לשמאי מקרקעין.

טיפים לבחירת סוכן ביטוח שיבצע לכם בדיקת תיק ביטוח

כאשר אנחנו רוצים לבחור סוכן ביטוח שיבצע לנו בדיקת תיק ביטוח לביטוחים השונים שיש לנו כדאי לנו לבחור אותו לפי התכונות הבאות:

  • רמת האמינות שלו
  • ההכשרה המקצועית שעבר
  • הניסיון המקצועי שיש לו
  • הכימיה האישית שיש לנו מולו
  • חשוב לוודא שהוא סוכן ביטוח מורשה ושיש לו רישיון מקצועי

לאחר שנבחר לעבוד עם איש מקצוע שיש לו את כל התכונות האלו אז נוכל להיות בטוחים שאיכות בדיקת תיק הביטוח שלנו היא גבוה מאוד ומקצועית ושיש לנו על מי לסמוך.

איך בדיקת תיק הביטוחים שלכם יכולה לסייע לכם מבחינה כספית?

בדיקת תיק ביטוח של כלל הביטוחים ופוליסות הביטוח שיש לנו יכולה לסייע לנו מאוד מבחינה כספית. כאשר נבדוק את כלל הביטוחים שלנו נוכל לשים לב האם יש לנו ביטוחים או סעיפי כפולים בפוליסות השונות ואז נוכל לבטל אותם ולהישאר רק עם סעיף אחד מבלי שנצטרך לשלם כפול (או יותר מכך). סיבה נוספת שבגללה כדאי לנו לבדוק את הביטוח שלנו היא שבדיקה זו יכולה לאפשר לנו לדעת טוב יותר האם אנחנו זכאים לתבוע פיצוי כספי או תמיכה מסוג אחר מחברת הביטוח שלנו. כך למשל אם פתאום לאחר עשרים שנה ששילמנו לביטוח בריאות חלינו במחלת לב – יכול מאוד להיות שאנחנו זכאים לקבל גמלה חודשית מביטוח הבריאות שלנו.

בכל מה שקשור לתחום של בדיקות ביטוחים חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים ולאותיות הקטנות – כי זה מה שיקבע האם נקבל פיצוי או לא. חברות הביטוח הן אלופות הפרטים הקטנים והאותיות הקטנות ולעיתים הן עושות שימוש בפרטים אלו בשביל להתחמק מתשלום למבוטחים שלהם תחת טעונות משפטיות שונות. לפני שאנחנו חותמים על פוליסת ביטוח חשוב שנבין את המשמעות המשפטית של כך לטווח הארוך שלנו.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

הגעת לשאלון בדיקת זכאות להוזלת הביטוחים שברשותך,
בסוף השאלון אחשוף בפניך את מידת זכאותך להוזלה.

Join us for

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: