מקטינים הוצאות - טיפים לחיסכון בביטוח המשכנתא

עידן הקורונה זה זמן מעולה ל"חשבון נפש" לחשבון הבנק, זה הזמן לבדוק לצמצם הוצאות לא רלוונטיות ולהקטין כמה שאפשר בחשבונות שפשוט אי אפשר להפטר מהם. כדאי להכיר כמה אפשרויות להקטנת עלויות הביטוח. טיפים לחיסכון בלי להתפשר על כיסויים.

ביטוח המשכנתא זה משהו שאפשר לבטל?

תתפלאו, אבל כן, מבחינת הבנק כמובן שאין שום סיכוי אבל מה קורה שהביטוח משכנתא מכביד גם על תשלום הקרן לבנק? במקרה הזה הבנק כן יהיה מוכן להתפשר לבטל או לצמצם את הביטוח למינימום הנדרש (50 אחוז מסכום ההלוואה). אך כמובן שאם הדבר אפשרי לשלם את הביטוח זה מאוד מומלץ להמשיך ולעשות את הביטוח ולהיות מבוטחים במקרה של מות בן\ת הזוג.

מיחזור משכנתא

אם אתם משלמים משכנתא, יש להניח כי זוהי אחת ההוצאות הכבדות ביותר בתקציב המשפחתי. יתכן כי כדאי לשקול מהלך של מחזור משכנתא. לא תמיד זה משתלם, אבל שווה לבדוק ולהתייעץ.
האפשרות המעשית יותר לחיסכון בעלויות המשכנתא, שכוללות גם את החזרי המשכנתא וגם את תשלומי ביטוח המשכנתא, היא באמצעות הפחתת עלויות ביטוח המשכנתא.

משווים ביטוח משכנתא אונליין

בעידן הדיגיטלי ניתן לרכוש פוליסות רבות אונליין. חלק נכבד מלקוחות COPO כבר עושים זאת באופן שוטף באמצעות אתרי המכירה של ביטוח רכב וביטוח דירה.
יש גם אתר מכירה לביטוח נסיעות אונליין, שתתפלאו אבל בימים אלה הוא פועל שעות נוספות (מי אתם אנשים שטסים בזמן הקורונה?)

ביטוח משכנתא בהתאמה אישית

מרבית פוליסות הביטוח הן גמישות. כלומר, יש כיסוי בסיס שעליו ניתן להוסיף כיסויים נוספים, הרחבות וכתבי שירות. המשמעות היא שניתן להרכיב סל כיסויים מותאם אישית הצרכים וליכולת התקציבית.
היום יותר מתמיד כדאי להכיר את מבנה הפוליסות השונות, ואת הרכיבים האפשריים בכל אחד מן הביטוחים. בנייה מושכלת של הכיסויים בדרך כלל משתלמת.

אנחנו מקווים שעזרנו לכם לתכנן את צעדיכם לחיסכון משתלם, ומאחלים לכם בריאות טובה.

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: