משלמים המון על ביטוח דירה? כך תוכלו להוזיל את העלויות

אתם מרגישים שביטוח הדירה חונק אתכם? בטח בתקופה הנוכחית כל הוצאה של כמה מאות שקלים יכולה להיות הוצאה שקשה מאוד לעמוד בה. אך כמו שכבר הבנתם ביטוח דירה הוא לא ביטוח שאתם יכולים לוותר עליו, ואתם אף פעם לא יכולים לדעת בדיוק מה עלול לקרות מחר – ומתי אתם תצטרכו להפעיל את הביטוח שברשותכם.

אז איך עדיין תוכלו להגיע למצב שבו אתם משאירים את הביטוח בתוקף? יש לנו מספר טיפים שיכולים לסייע לכם להוזיל את העלויות, ולקבל הצעת מחיר הרבה יותר טובה. הצעת מחיר שתאפשר לכם לשלם פחות, אך בו בזמן להשאיר את ביטוח הדירה בתוקף.

מחדשים את הביטוח? תבצעו השוואת מחירים

במקרה שבו אתם צריכים לחדש ביטוח דירה, הטיפ הכי טוב שנוכל לתת לכם הוא כמובן לבצע השוואת מחירים בין כל חברות הביטוח. ברגע שאתם תשוו בין כל חברות הביטוח המציעות ביטוחי דירה, אתם תוכלו להעביר את הכוח לידיים שלכם – וכמובן לסגור את הביטוח הזול והמשתלם ביותר שתוכלו לקבל וזה לעיתים יכול להיות מאוד משמעותי.

תוודאו שאין לכם כפל ביטוחי

יכול להיות שהסיבה שבגללה אתם משלמים ביוקר על ביטוח דירה היא שיש לכם יותר מביטוח דירה אחד. לא פעם אתם תקבלו שיחות טלפון מנציגים שונים שיעניינו אתכם בביטוח, אך בפועל אתם לא תזכרו אילו ביטוחים יש לכם. לכן עליכם לוודא שאתם לא מחזיקים ב-2 ביטוחי דירה , כי בסופו של יום אתם תוכלו להפעיל אך ורק ביטוח אחד. ניתן תמיד לבדוק בממשק של "הר הביטוח".

תדאגו תמיד לעדכן את הפוליסה

אתם עומדים לעבור דירה? משהו השתנה בבית שלכם? אתם תמיד צריכים לזכור לעדכן את אותו ביטוח דירה. ברגע שאתם מעדכנים את ביטוח הדירה אשר ברשותכם, אתם תוכלו להוזיל אותה בעשרות שקלים כל חודש. אם אתם תבצעו עדכון גדול אתם תוכלו להוזיל אותו אפילו יותר, ומכאן אתם יכולים לחסוך לא מעט כסף. לכן אל תשכחו להיות עם יד על הדופק, ותמיד לעדכן את ביטוח הדירה שלכם בהתאם למצב שבו אתם נמצאים.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: