מה זה ביטוח סוסים ולמי הוא נועד?

בדרך כלל, כשאנחנו חושבים על אימוץ חיות, הכוונה שלנו היא לאימוץ כלבים או חתולים. חיות מחמד קטנות יחסית, אותן אנחנו נגדל בבית, בתנאי גידול נוחים, כאשר אנחנו נקפיד על הטיפול בהם בעזרת וטרינר שמיועד לכך. אם אין בעיות מיוחדות, אזי ההשקעה הכספית  בכלב או בחתול, איננה אמורה להיות גדולה מדי.

 

אך קיימות אופציות לאימוץ או רכישה של חיה, אשר תהליך הטיפול לאורך השנים יכול להיות מאוד משמעותי מבחינה כלכלית. דוגמא טובה לכך היא אימוץ סוס. על פניו לא מדובר במשהו שכיח, שכן מרבית האנשים לא יכולים זאת להרשות לעצמם, אין להם אפשרות כלכלית, אין להם אפשרות לספק לסוס מקום מחייה ותנאים נוחים ורלוונטיים עבורו, וכן מרבית האנשים לא בהכרח יודעים או רוצים לרכב על סוס.

אך מי שכן בוחר לאמץ או לרכוש סוס, בין אם זה לצורך הנאה, בין אם זה לצורך עבודה או אפילו לצורך תחרויות מקצועיות, חייב לדעת שהאחזקה והטיפול בו במשך השנים יכולים להיות יקרים ולכן חשוב לרכוש פוליסת ביטוח סוסים. פוליסה זו תבטיח לנו אפשרות לספק לסוס את כל הצרכים שלו ואנחנו נוכל ליהנות מהשתתפות של חברת הביטוח בעלויות השונות הכרוכות בכך.

מה כולל ביטוח סוסים?

בדומה לביטוחים שקשורים לכלבים וחתולים, גם ביטוח סוסים כולל שני חלקים עיקריים. ביטוח בריאות וביטוח צד ג'.

ביטוח בריאות נועד לספק לנו עזרה בכל מה שקשור לטיפולים בסוס. צריך לזכור, מאחר והסוס פעיל כל הזמן בשטח, אזי סביר להניח שהוא יצטרך לקבל שורה של טיפולים מסוגים שונים, בוודאי ככל שיזדקן אז תהיה שחיקה בחלקים שונים של הגוף שלו. ייתכן מאוד שהוא יצטרך לעבור טיפולים מורכבים ואף ניתוחים. זה יכול לעלות לא מעט כסף, ובעזרת פוליסת ביטוח נהנה מהשתתפות ותמיכה של חברת הביטוח.

ביטוח צד ג' מתייחס לכל נזק שיכול הסוס לגרום, בין אם זה לרוכבים, מאלפים, עוברי אורח, ציוד ורכוש. מדובר על פוליסה שנבקש להפעיל במקרה שמוגשת נגדנו תביעת נזיקין מצב גורם מסוים, עקב התנהגות הסוס. במקרה כזה, על מנת שאנחנו לא נישא בעלויות בעצמנו, יהיה נכון להפעיל את הפוליסה וכך נוכל ליהנות מתמיכה של חברת הביטוח.

בשני המקרים חשוב להבהיר, שאנחנו רוכשים את הפוליסה בהתאם לתנאים מסוימים שהחברה מכתיבה, אלו יכולים להשתנות עם הזמן, בהתאם למצבו, גילו, ואופי התנהגותו של הסוס בעבר.

מעבר לביטוח סוסים, הרי שאנחנו יכולים לרכוש גם ביטוח חוות סוסים, במידה ואנחנו מחזיקים חווה ברשותנו. פוליסה זו תספק לנו תמיכה והגנה בכל מקרה אם ייגרם נזק לחווה, בין אם כתוצאה משריפה, רעידת אדמה או כל אירוע אחר. הביטוח מכסה נזקים לחווה וכן הוא מכסה נזקים שעלולים להיגרם לסוסים אשר שוהים במקום, אם נניח החווה משכירה תאים לבעליהם.

על מנת לרכוש פוליסה בצורה נכונה, חשוב מאוד לפנות אל סוכן ביטוח, להתייעץ איתו, לקבל הצעות ולבחון איזו פוליסה יכולה להתאים לנו על פי התנאים, הסיכונים והעלויות. כך נוכל ליהנות מפוליסה איכותית שתתאים לצרכים שלנו.

אם אתם מחזיקים ברשותכם סוס, אל תהססו, קנו עוד היום ביטוח סוסים.

לפרטים נוספים תוכלו לפנות למרכז לביטוח חיות מחמד.

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: