רוצים לרכוש ביטוח בריאות פרטי? קראו את הדברים הבאים

כל אחד ואחת מאיתנו מוכרחים לעשות ביטוח בריאות מטעם קופות החולים, ביטוח בריאות בסיסי יחסית שמכסה לנו את ההוצאות הרפואיות הסטנדרטיות. אך לא מעט אנשים מחליטים כי הם רוצים לעשות ביטוח בריאות פרטי, ביטוח בריאות נוסף שאמור לכסות אותם בצורה הרבה יותר רחבה. אז מה צריך לבדוק לפני שסוגרים ביטוחי בריאות פרטיים?

ביטוח משכנתא

 

המאמר הבא עוסק בדיוק בסוגיה הזאת, סוגיה שהיא חשובה מאוד לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה. כל בחירה שתעשו לכאן או לכאן יכולה להביא איתה לא מעט השלכות – חלק מההשלכות יהיו חיוביות וחלק מההשלכות יהיו שליליות. לכן אתם צריכים לחשוב על כל הצדדים האפשריים, ולקחת אותם לתשומת הלב שלכם.

תשאלו על הרחבות אפשריות לפוליסה

כאשר מסתכלים על ביטוחי בריאות פרטיים, אתם לרוב בתחילת הדרך תקבלו את הפוליסה הבסיסית – פוליסה שהיא גם בבסיס שלה יותר טובה מפוליסה מטעם קופת החולים. לאחר מכן אתם תצטרכו לבחון את ההרחבות האפשריות לפוליסה, בכדי שתוכלו לכסות את עצמכם או את בני המשפחה שלכם בצורה הכי טובה. אם לא תשאלו על ההרחבות האפשריות אתם עשויים לפספס לא מעט אפשרויות חשובות.

תשאלו על הליך התביעה באותו ביטוח

אחת מגולות הכותרת של ביטוחי בריאות פרטיים הוא שאתם תוכלו לבצע הליכי תביעה בצורה הרבה יותר קלה. אם בביטוח הבריאות הממשלתי התהליך עשוי לקחת זמן רב, אז בביטוח הבריאות הפרטי הוא אמור לקחת הרבה פחות זמן. לכן אם אתם רוצים לבחור ביטוח שכזה, עליכם להיות בטוחים כי תהליך התביעה יהיה פשוט – תהליך שאתם לא תאבדו את היכולת לעקוב אחריו.

תוודאו שאין לכם ביטוח בריאות פרטי בתוקף

הרבה מאוד אנשים רוכשים ביטוחי בריאות פרטיים, אך עם השנים הם בכלל שוכחים שיש להם אחד כזה. כך שברגע שהם מקבלים הצעה לעשות ביטוח בריאות נוסף, הם כמובן קופצים על העגלה – כי הם שכחו שיש להם אחד כזה. לכן חשוב שתוודאו דרך אתר הר הביטוח שאין לכם ביטוח בריאות בתוקף, כך תימנעו מכפל ביטוחי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: