שלא נצטרך אותו - ביטוח בריאות

החיים הם דבר שברירי, יספר לכם כל אדם שעבר תאונת דרכים ויצא ממנה בשן ועין. אין לנו אפשרות לשלוט בכל דבר שמתרחש בחיינו, אך יש לנו את האפשרות להעניק לעצמנו שקט וביטחון, לפחות בתחום הרפואי.

כמה פעמים יצא לכם לשמוע על מכר, חבר או בן משפחה שפתאום באמצע חייו השגרתיים נזקק לשירותים רפואיים יוצאי דופן? שירותים כאלה, עבור אלו שאין להם ביטוח בריאות, עלול להגיע לאלפי ומאות אלפי שקלים ולהכניס את המטופל לברוך כלכלי. כמה פעמים ניסיתם לקבוע תור לרופא מומחה, בעוד אתם סובלים מבעיה רפואית, וקיבלתם מועד לעוד חצי שנה? מי לא היה רוצה שירות רפואי זמין ואיכותי בזמן חירום?

החוק בישראל בביטוח הבריאות

שירותים רפואיים כאלה קיימים עבור מי שיש לו ביטוח בריאות מעבר לביטוח בריאות שלו אנחנו זכאים על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי. החוק בישראל קובע כי כל תושב ישראלי זכאי לסל בריאות בסיסי באמצעות קופות החולים שמחויבות לספק לו מגוון שירותים רפואיים הקבועים בסל הבריאות שהינו אחיד ללא כל תנאי.

מערכת הבריאות בישראל היא אולי מהמתקדמות בעולם, אך גם בין העמוסות. לא פעם נתקלים מטופלים בהמתנות ארוכות לרופאים, ניתוחים או טיפולים ולא מקבלים מענה מהיר דיו או מספק למצבם הרפואי.

רפואה מתקדמת - הכסף מדבר

כדי לקבל את שירותי הרפואה המתקדמים שיש לישראל להציע, במינימום זמן ובמקסימום שירות, רבים פונים לחברות הביטוח על מנת לבטח את עצמם ומשפחתם בביטוח בריאות. ביטוח בריאות נותן שקט נפשי ומעניק לנו את היכולת להיות מוכנים לכל מקרה שלא יבוא (ואמן שלא יבוא). במידה וחלילה נמצא את עצמנו במצב רפואי חריג או מסוכן, ביטוח בריאות יכול להיות מה שייתן לנו בסופו של דבר את הטיפול הראוי ביותר בזמן הקצר ביותר ומבלי להיכנס לדאגות כלכליות או חיפוש מימון לטיפול הרפואי.

ביטוח בריאות בהתאמה אישית

לא מעט תרופות למחלות לא נמצאות בסל הבריאות, לפעמים מדובר בתרופות מצילות חיים. עלויות של תרופות עבור חולי סרטן לדוגמא, עלולים להגיע לסכומי עתק, כמו גם ניתוחים בארץ או בחו"ל. ביטוח בריאות פרטי מציע כיסויים גם בתחומים אלה ויש לכך חשיבות רבה.

כיום, חברות הביטוח מציעות מספר מסלולים בהתאמה אישית. אתם יכולים להשוות את פוליסת הבריאות המתאימה לצרכים שלכם: אם אתם ספורטאים או עוסקים בספורט אתגרי, אם אתם מתכננים היריון או שמא עברתם את גיל 50, לכל אחד ניתן להתאים ביטוח בריאות.   

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: