שלב אחרי שלב - כך נסגור ביטוח בריאות בצורה שקולה

אין לכם ביטוח בריאות? אז הגיע הזמן שיהיה לכם אחד כזה, אתם לא יכולים להגיע למצב שבו תצטרכו להפעיל את הביטוח – אך אתם תגלו שאין לכם אחד כזה. ביטוחי בריאות יאפשרו לכם לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, טיפול רפואי שככל הנראה לא הייתם מקבלים אילולא היה לכם ביטוח בתוקף. אז איך בדיוק סוגרים ביטוח בריאות עם מקסימום הצלחה ומינימום סיכונים?

 

המדריך הבא נועד לכאלה שלא מכירים את התהליך או שזוהי הפעם הראשונה שהם סוגרים ביטוח שכזה. אחרי שתקראו את המדריך הזה, אתם תדעו בדיוק איך לסגור ביטוחי בריאות בדיוק כמו שצריך – כאלה שיכסו אתכם לגמרי.

שלב ראשון: השוואת מחירים בין חברות הביטוח

השלב הראשון ויש כאלה שיגידו גם השלב הכי חשוב הוא לבצע השוואת מחירים בין כל חברות הביטוח השונות. לכל אחת מחברות הביטוח תהיה הצעת מחיר שונה לתת לכם, ולכן אתם צריכים לבצע השוואת מחירים. השוואת מחירים על ביטוחי בריאות, תכלול בתוכה כמובן גם את בחינת פרטי הפוליסה. אתם צריכים לסגור ביטוח טוב וביטוח שלא יכביד עליכם בכיס.

שלב שני: לבחור את חברת הביטוח הנכונה

אחרי שקיבלתם אליכם הצעות על ביטוחי בריאות מכל חברות הביטוח, כעת אתם מגיעים לשלב שבו אתם צריכים לבחור. זה יכול להיות שלב מאוד קשה, לכן קחו לעצמכם את הזמן שנדרש בכדי שתוכלו לעשות את ההחלטה הנכונה. תוכלו אפילו להתייעץ עם האנשים שקרובים אליכם על מנת שתוכלו לדעת שאתם עושים בחירה שתבטיח את השקט הנפשי שלכם.

שלב שלישי: לסגור עם חברת הביטוח שבחרתם

זהו, אחרי שבחנתם את אותם ביטוחי בריאות והחלטתם על חברת ביטוח אחת שהיא הכי טובה עבורכם – כעת אתם יכולים לסגור עם חברת הביטוח. חשוב מאוד שתקבלו למייל או בדואר את כל פרטי הפוליסה, כך שבזמן אמת אתם תוכלו לעיין בה. בנוסף מוטב שיהיה נציג מסוים שתוכלו להיות איתו בקשר קבוע, כך שאם תהיה לכם שאלה או תהייה בנוגע לביטוח – אתם תוכלו מיד לדבר איתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: