מהו ביטוח מחלות קשות ובמה הוא שונה מביטוח בריאות

אנו חשופים למחלות קשות ולאירועים בריאותיים שונים בכל רגע, מצב וזמן בחיים, במיוחד כיום לנוכח העלייה המתמשכת והמשמעותית בתוחלת החיים. מחלה קשה עלולה להשפיע על היציבות הכלכלית שלנו ושל בני המשפחה, וכדי לשמור על העתיד הכלכלי אם מתגלה מחלה קשה חשוב לרכוש ביטוח מחלות קשות שתפקידו להגן ולשמור עלינו בעת צרה.

לא מעט אנו מתבלטים אם לעשות ביטוח רפואי למשפחה, ואז כאשר כבר יש את האנרגיות ועשינו השוואת ביטוח בריאות בקופו מסבירים לנו שיש לא מעט נספחים ותתי נספחים לביטוח הבריאות, ולאחר שעשינו דוקטורט בביטוח בריאות מציעים לנו גם ביטוח מחלות קשות

מה זה ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות הנרכש במסגרת ביטוח בריאות פרטי, מעניק למבוטח סכום כסף קבוע מראש עם גילויה של מחלה קשה, שאינו תלוי בגובה ההוצאות שייגרמו למבוטח כתוצאה מהמחלה.
מבוטח יכול לרכוש כיסויים נפרדים עבור מחלות קשות שונות.
המבוטח יכול לבחור את סכום הפיצוי שברצונו לקבל, ודמי הביטוח שעליו לשלם לחברת הביטוח ייקבעו בהתאם לסכום זה. קופות החולים אינן רשאיות להציע פיצוי עם גילוי של מחלה קשה, ולכן אין חשש לכפל ביטוח ברכישת ביטוח מחלות קשות

האם אתם זקוקים לביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות הוא מהנמכרים ביותר בתקופה האחרונה וזאת הודות למאמצי שיווק ניכרים של חברות הביטוח וסוכני הביטוח. ההצעות יכולות להגיע בדרכים שונות. אך חשוב להקשיב לכל ההצעות ולבצע השוואת ביטוח מחלות קשות כמו שצריך. כל חברה מציעה ביטוח שונה לפי כמות מחלות כפי שהיא רואה לנכון את הביטוח (החל מ32 ועד 64 מחלות) וכמובן שכל חברה מציגה את הביטוח שלה כהנכון והטוב ביותר. אך איך בכל זאת תדעו איפה לעשות ביטוח מחלות קשות?

בצעו השוואה מקיפה לביטוח אחרי שאתם יודעים כבר מה אתם רוצים

אם נשאל 1000 אנשים כל אחד יגיד איזה מחלה הכי חשוב לבטח כי כל אחד נתקל במהלך חייו בקרובי משפחה אשר חלו במחלה כזו או אחרת. אך עדיף להתבסס על סטטיסטיקה כי היא לעולם לא תשקר לנו. 

ביטוח מחלות קשות אינו פשוט כפי שהוא מוצג במבט ראשון. הכסף שהוא נותן למבוטח יכול להקל משמעותית על חיי החולה והתאמת סביבתו למגבלותיו, אך חשוב לבחור בביטוח שיתן את המקסימום. הנה תקציר של הנושאים החשובים לבדיקה:

הגדרות המחלה, תוך התעמקות במחלות שאתם או סביבתכם נמצאים בסיכון לגביהן. בהקשר הזה חשוב להשוות בין ההגדרות בפוליסות השונות, ולהתייחס לתקופות ההמתנה החבויות בהגדרות.
תקופת אכשרה ואכשרה למחלה נוספת קצרה ככל האפשר.
מדד השירות של משרד האוצר, ובעיקר הציון במדד קבלת התביעות.
"מגבלה לגבי פטירה" קצרה ומינימלית ככל האפשר.
הגיל שלכם, בהתייחס לעליית הפרמיה ולהקטנת הפיצוי בגיל מאוחר.
הצהרת בריאות. נושא זה חשוב במיוחד אם יש לכם הסטוריה רפואית אישית או משפחתית בעייתית. חשוב מאד לענות על השאלון בכנות, גם אם התשובה עלולה לגרום לחברת הביטוח לסרב לבטח אתכם או לסרב לבטח מחלה מסויימת. מסיבה זו, אם קיבלתם הצעה לביטוח הפטורה מהצהרת בריאות, או הצהרת בריאות מקוצרת, כדאי לתת משקל לקריטריון הזה. בכל מקרה אל תתנו הצהרה שאינה מדוייקת או מלאה. לא כדאי לשלם פרמיה במשך שנים רבות ולאחר מכן לגלות שאינכם זכאים לפיצוי בשל העלמת מידע.
תנאים לקבלת פיצוי למחלה קשה נוספת: זהו נתון חשוב, אבל פחות חשוב מהנתונים האחרים. כל חברות הביטוח מקשות בדרך זו או אחרת על קבלת פיצוי נוסף. לכן עדיף להתמקד בבדיקה עד כמה קל או קשה לקבל את הפיצוי הראשון.

להשוואת מחירים בביטוח מחלות קשות >>

 

סכום הפיצוי המומלץ

השתכנעתם שאתם זקוקים לביטוח מחלות קשות. אבל חברות הביטוח השונות מציעות לכם סכומי פיצוי המגיעים עד 600,000 או 700,000 ש"ח. האם אתם באמת זקוקים לפיצוי כה גבוה, המגדיל את מחיר הפרמיה?

בענף הביטוח ממליצים בדרך כלל על סכום של 100,000 עד 200,000 ש"ח.

זו המלצה כללית. אם תרצו לחשב את הסכום המתאים עבורכם, התייחסו לכיסויים של הביטוחים שלכם, כמה חסכונות יש לכם, ומולם ערכו חישוב כללי של הוצאות לא מכוסות שעלולות להיגרם לכם כתוצאה ממחלה. התוצאה שתגיעו אליה היא אישית ומתאימה לכם.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: