תכנון הפרישה לפנסיה - אל תתנו להתרגשות ולחששות מחיים כפנסיונרים לבלבל אתכם

"כשאצא לפנסיה אטייל בכל המקומות בעולם שחלמתי ושעוד לא הספקתי לבקר!", "רגע הפרישה שלי יהיה הרגע המאושר בחיי, סוף כל סוף אוכל להתפנות לכל תחביביי, אלמד לצייר ולשוט!", "כל חיי עבדתי קשה כדי להגיע לרגע הזה, יציאה לגמלאות!"…

כמה תכניות יש לנו לפנסיה, הא? אנחנו חולמים איך אנחנו שטים על יאכטה סביב אי ציורי, נחים, שותים קוקטיילים עם בני הזוג, נהנים מהחיים וחווים מחדש ירח דבש. ובכן… החלומות האלו עולים כסף, ולכסף הזה אנחנו צריכים לדאוג מראש. תכנון פרישה לפנסיה יכול לגרום לכל החלומות האלו להתגשם, אם רק תעשו את זה נכון, וכמה שיותר מוקדם – יותר טוב.

תכנון פרישה- זו הגישה!

מרביתנו יודעים על הפנסיה שלנו ממה שמופיע לנו מידי חודש בתלוש שכר- כמה אנחנו מפרישים וכמה המעסיק שלנו מפריש, אך כמה מאתנו יודעים באמת כמה כספים נצברים לנו ובאילו תנאים נוכל לשחרר אותם בעת הצורך? יותר מזה, כמה מאתנו יודעים איפה יש לנו כספים נוספים שנצברו במקומות עבודה שונים בהם עבדנו במהלך חיינו? כמה אנחנו באמת יודעים על הקצבה שנהיה זכאים לה כשנצא לפנסיה? תכנון פרישה לפנסיה ימנע מכם הפתעות לא צפויות ותשובות לכל השאלות הללו.

תכנון פרישה לפנסיה- איך לעשות את זה נכון?

בתכנון פרישה לפנסיה אתם נחשפים למקורות הכספיים שלכם, גם אלו העתידיים. אתם יכולים לחשב מראש את הפיצויים ומענקי הפרישה ולפיכך את המיסוי, ללמוד על הטבות המס שניתנים לפורשים ולהכיר תכניות פנסיוניות שיכולות להתאים לכם ולאורח החיים שהייתם רוצים לנהל בגמלאות. תוך כדי כך תצטרכו לחשב גם את התחייבויות הכלכליות שלכם, ההוצאות המשפחתיות ונכסים אחרים אם יש כאלה. יש משמעות רבה לתכנון פרישה לפנסיה ותכנון נכון יכול לקבוע את העתיד הכלכלי שלנו בגיל השלישי ולממש עד תום את הפוטנציאל הכלכלי במקורות הפנסיה שלנו.

חוץ מטיולים ומתנות לנכדים צריך לקחת בחשבון שההוצאות הרפואיות גדלות בשלב השלישי של חיינו ובתכנון פרישה לפנסיה נוכל לחשב את הקצבה בהתאם לצרכים המשתנים שלנו. ככל שנקדים לתכנן את הפרישה לפנסיה כך יהיו בפנינו יותר אפשרויות לבצע שינויים ושיפורים בקרנות הפנסיה ולהגיע לגיל הפרישה עם סכום כסף מכובד וקצבה שתאפשר לנו להזדקן בכבוד לפחות עד מאה ועשרים.

אל תתנו להתרגשות ולחששות מחיים כפנסיונרים לבלבל אתכם, תכנון פרישה לפנסיה הוא צעד חשוב לקביעת עתידכם ועתיד משפחתם, עשו אותו בליווי מקצועי והבטיחו לעצמכם שקט נפשי.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: