השוואת ביטוח בריאות

משווים נכון - קונים חכם

השוואת ביטוח בריאות בעוד 6 שלבים (כ30 שניות של מילוי פרטים) תקבלו עד 5 הצעות מחיר מכל חברות הביטוח המובילות…

1

בשאלון זה, בפחות מ-30 שניות תוכלו להגיש בקשה ולקבל את ההצעה המשתלמת ביותר לביטוח הבריאות

בעולם הביטוחים הדינאמי של היום, השוואת ביטוחי בריאות הפכה למשימה חשובה והכרחית מאד לכל אלה, המחפשים כיסוי ביטוחי איכותי. החיפוש אחר ביטוח בריאות מתאים מבין המגוון העצום של ביטוחי הבריאות המוצעים כיום הוא אתגר לא פשוט, ההופך את המשימה, פעמים רבות, לכמעט בלתי אפשרית. יחד עם זאת, ובייחוד בעידן הדיגיטלי שנדמה שההתפתחויות בו לא עוצרות לרגע, אפשר להתמודד עם כך בקלות וליהנות מפתרון נגיש ויעיל בתצורת מחשבון השוואת ביטוח בריאות.

מתי השוואת ביטוחי בריאות נכנסת לתמונה?

השוואת ביטוחי בריאות היא משימה שיש לבצע בשלבים שונים בחיים. הנה הנקודות שבהן כדאי לשקול אפשרות לערוך השוואת ביטוח בריאות פרטי באמצעות מחשבון ייעודי:

  1. בראש ובראשונה, כאשר אנשים מבצעים שינויים משמעותיים בחיים, למשל כאשר הם מתחתנים, מקימים משפחה או מגיעים לגיל פרישה, זה הזמן לערוך השוואת ביטוחי בריאות. בשלבים אלה, צרכי ביטוח הבריאות משתנים לעתים קרובות, מה שמצריך בדיקה של הכיסוי הקיים כדי לוודא שהוא מתאים לנסיבות החדשות ולצרכים.
  2. כאשר מחליפים מקום עבודה, זה הזמן לערוך השוואת ביטוח בריאות פרטי, שכן מעסיקים עשויים להציע תכניות נפרדות עם הטבות שונות.
  3. כאשר הגיע הזמן לחדש את התכנית גם מגיע הזמן לבדוק אותה שוב לעומק ולבצע השוואה מול ביטוחי בריאות אחרים. הסיבה העיקרית היא שפוליסות ופרמיות יכולות להשתנות, מה שמחייב הערכה מחדש כדי לקבוע אם התוכנית הנוכחית עדיין מציעה את התמורה והכיסוי הטובים ביותר.


למה השוואת ביטוחי בריאות חשובה כל כך?

הסיבות להשוואה בין ביטוחי הבריאות הקיימים הן רבות. הנה שלוש מהבולטות שבהן:

  1. השוואת ביטוחי בריאות מאפשרת למבוטחים פרטיים להבטיח את הכיסוי החסכוני והמקיף ביותר הקיים. על ידי השוואה בין תכניות וכיסויים שונים, ניתן לזהות בקלות רבה יותר פוליסות המציעות את האיזון הטוב ביותר בין עלויות פרמיה והטבות שונות.
  2. השוואה בין ביטוחים מאפשרת לאתר פוליסה בהתאמה מלא. בעוד שלאדם אחד צרכי ביטוח מסוימים, לאחר צרכי ביטוח אחרים, ולכן השוואה שכזו עוזרת לאתר את הפוליסה האידיאלית ובהתאמה מושלמת לכל הצרכים.
  3. השוואת ביטוח בריאות שנעשית אחת לתקופה מבטיחה למבוטחים את השקט הנפשי ואת הידיעה שהם יקבלו החלטה מושכלת ונכונה, השומרת עליהם ברגע האמת ומבטיחה להם את המענה הביטוחי הנדרש בבוא העת.

מהי השוואת ביטוח בריאות פרטי נכונה – 10 פרמטרים שצריך לקחת בחשבון:

בעת השוואת ביטוחי בריאות, חשוב לקחת בחשבון מגוון פרמטרים כדי לקבל החלטה מושכלת התואמת את צרכי הבריאות הספציפיים והתקציב שלכם, כולל מצבכם הפיננסי המלא. הנה 10 פרמטרים מרכזיים שיש לבחון:

  1. כמה זה עולה: השוו את תשלומי הפרמיה החודשיים או השנתיים בין הפוליסות השונות. בחנו מראש כיצד עלויות אלו משתלבות עם התקציב שלכם, וקחו בחשבון את עליית הפרמיה הפוטנציאלית בעתיד.
  2. סוג הכיסויים המוצע לכם: ישנם סוגים שונים של ביטוחי בריאות וסוגים שונים של כיסויים. השוואת ביטוחי בריאות חייבת לקחת בחשבון את סוג הכיסוי וגם המשמעות לכך בפועל.
  3. מי עובד עם חברת הביטוח: חשוב לבדוק מראש מי עובד עם חברת הביטוח, מי הם הרופאים ובתי החולים הכלולים בפוליסה והאם הם מוכרים ומקובלים עליכם. ייתכן ואם תפנו לרופאים אחרים, מחוץ להסדר, הדבר יגרור הוצאות כספיות גבוהות ולכן מומלץ לבחון זאת מראש.
  4. השתתפות עצמית: בדקו את ההשתתפות העצמית, כמה היא ובאילו מצבים היא נדרשת.
  5. כיסוי תרופות מרשם: אם אתם זקוק לתרופות מרשם, בדקו האם הפוליסה המוצעת לכם אכן מכסה אותן. אם היא לא מכסה, קחו בחשבון עלויות נוספות וגבוהות לרוב.
  6. מגבלות כיסוי: בחנו כל מגבלה שנתית או לכל החיים על שירותים חיוניים, כגון שהות בבית חולים, מענה טיפולי ליולדת או טיפולי בריאות הנפש, כדי להבטיח שהם עונים על הצרכים שלכם, אם וכאשר.
  7. טיפול מונע: בחנו האם ואילו טיפולי מניעה כלולים בפוליסה המוצעת לכם ללא עלות נוספת. אלה עשויים לכלול חיסונים שונים, בדיקות שונות ועוד.
  8. טיפול חירום וטיפול דחוף: בדקו את הכיסוי של הפוליסה עבור ביקורים בחדר מיון וטיפול דחוף, כולל תשלומים נלווים או השתתפות עצמית.
  9. טיפול מיוחד: אם אתם מתמודדים עם עניין בריאותי מיוחד, כגון מחלה כרונית, עניין הקשור לבריאות נפשית או במקרים של היריון ולאחר לידה, ודאו שהתוכנית מכסה כראוי את השירותים הללו.
  10. דירוגים וביקורות: בדקו את המוניטין של חברת הביטוח המציעה לכם את ביטוח הבריאות הזה, את מידת שביעות הרצון של הלקוחות והיציבות הפיננסית.

5 סיבות מדוע מחשבון השוואת ביטוחי בריאות הוא הפתרון המתאים:

מחשבון השוואת ביטוח בריאות הוא כלי רב עוצמה המסייע במציאת ביטוח הבריאות הנכון והטוב ביותר למבוטח. הנה 5 סיבות מדוע מומלץ מאד להשתמש בו כשמחפשים ביטוח בריאות חדש:

  1. המלצות מותאמות אישית: מחשבוני השוואת ביטוח בריאות פרטי לוקחים בחשבון את הצרכים הבריאותיים הספציפיים, התקציב וההעדפות שלכם. הם מציעים לכם המלצות מותאמות על סמך המידע שמסרתם בתחילת ההליך, ומבטיחים שפוליסות הביטוח שאתם בודקים מתאימות לכם.
  2. חיסכון בזמן ומאמץ: השוואת ביטוח בריאות יכולה להיות תהליך מורכב שלוקח זמן. מחשבון השוואה מייעל משימה זו, ומאפשר לכם לבחון אפשרויות מרובות ביעילות ובמינימום מאמץ. הליך זה מפשט את מה שעלול להיות משימה לא פשוטה, אך חיונית במיוחד.
  3. שקיפות ובהירות: מחשבונים אלה מספקים סקירה ברורה ותמציתית של הפרמטרים הרלוונטיים לביטוחי הבריאות השונים, כולל פרמיות, השתתפות עצמית, תשלומים ופרטים על הכיסויים השונים. שקיפות זו מאפשרת לכם לקבל החלטות מושכלות תוך הבנה מלאה של ההשלכות הפיננסיות של כל בחירה.
  4. חיסכון בעלויות: על ידי זיהוי פוליסות שמתאימות לצרכים ולתקציב שלכם, מחשבון השוואה יכול לחסוך לכם כסף בטווח הארוך. עובדה זו עוזרת לכם להימנע מתשלום יתר עבור כיסוי שאינכם זקוקים לו תוך קבלת המענה הביטוחי הנדרש לכם.
  5. ביטחון רב יותר בתהליך קבלת ההחלטות: לא פשוט לקבל החלטות הקשורות לעניינים בריאות וגם לענייני ביטוח. באמצעות מחשבון ייעודי אתם יכולים להיות בטוחים שכל הנתונים לפניכם וכל מה שנותר לכם לעשות הוא רק לבחור את הפתרון המתאים לכם.

ובשורה התחתונה, מחשבון השוואת ביטוחי בריאות הוא הדרך הנכונה לקבל את ההחלטה המתאימה, שכן מציע לכם שקיפות מלאה, אפשרות לבצע השוואה בין מספר רב של אפשרויות וגם מתן מידע חשוב ומלא אודות כל אחת מהן. באופן הזה, לא רק שאתם חוסכים כסף ומוצאים לעצמכם את הביטוח המתאים, אתם גם יכולים להיות לישון בראש שקט.

רוצים לרכוש ביטוח בריאות?

רגע לפני שאתם עושים את הצעד, כדאי שתדעו כי השוואת ביטוחי בריאות היא הכרחית במקרה הזה ויכולה לחסוך לכם לא מעט כסף ולעזור לכם ברגע האמת. ב – COPO תמצאו מחשבון ביטוח דיגיטלי שיעזור לכם במשימה החשובה הזו ויבצע עבורכם השוואה מהירה בין ביטוחי הבריאות הפרטיים הרלוונטיים לכם עד שתמצאו את המתאים לכם. מעוניינים בפרטים נוספים? יש לכם שאלות אודות השירות? השאירו את פרטיכם כאן ונציג שלנו יחזור אליכם במהרה.

שאלות ותשובות

הנפוצות ביותר

לפני שעושים השוואת ביטוח בריאות נבין מה זה הביטוח. ביטוח בריאות הינו חוזה בין חברת הביטוח למבוטח. פעם היה צורך להקפיד להציג את החוזה החתום ע"י חברת הביטוח בשעת תביעה, גם אם עברו 20 שנה מאז רכשתם אותה. היום זה קצת שונה… תנאי הפוליסה ותעריפיה מאושרים על ידי המפקח על הביטוח. חברת הביטוח אינה יכולה לבטל את הפוליסה באופן שרירותי, אלא רק  במקרה שהמבטח לא שילם את דמי הביטוח או במקרה שהמבוטח "העלים" עובדה מהותית שידיעתה הייתה גורמת לחברת הביטוח שלא לקבלו לביטוח. פעילות חברות הביטוח מוסדרת מבחינה חוקית באמצעות חוק הפיקוח על עסקי הביטוח, חוק חוזה הביטוח, וכן באמצעות חוזרים, תקנות וצווים של המפקח על הביטוח. הפוליסות חייבות לעמוד בכל ההסדרים החוקתיים הקיימים, וכל שינוי בהן מחייב אישור מראש של המפקח. תפקידו המרכזי של המפקח הוא להגן על כל מבוטח הרוכש במיטב כספו פוליסה לביטוח בריאות, והוא מגדיר תקנות בכל הנושאים הקשורים בהגנת המבוטח בהם גילוי נאות ומלא של התנאים המחייבים את המבטח.

ביטוח בריאות בתשלום נוסף במסגרת חברות הביטוח

חברות ביטוח מציעות שלושה סוגי כיסויים לביטוח בריאות:

כיסוי בסיסי כיסוי שאינו כלול בסל הבסיסי או בשב"ן, כגון ביטוח השתלות ותרופות.

כיסוי תחליפי כיסוי המחליף את השירותים הכלולים בסל הבסיסי או בשב"ן, כגון כיסוי עבור ניתוחים (בארץ ובחו"ל). כיסוי מסוג זה אף מרחיב את השירותים הכלולים בסל הבסיסי

כיסוי משלים כיסוי זה משלים כיסויים הניתנים בסל הבסיסי או בשב"ן. אמבולטורי, אבחון מהיר, רפואה משלימה וכו' – אלה כיסויים שניתן להשיג בקופה אך במסגרת הציבורית.

COPO נולדה מתוך צורך של ממש לשינוי, בכדי לשנות את המשוואה הזו קופו מציעה דרך דיגיטלית ונוחה לשיפור והוזלה משמעותית של הביטוח שלכם.

  1. בחרו או חפשו את הביטוח הרצוי
  2. מלאו טופס קצר
  3. קבלו הצעת מחיר מ-5 חברות שונות שאנחנו כבר סיננו בשבילכם לפי מדד השירות, מחיר, ודירוג לקוחות.

כך שמה שנשאר לכם הוא לחכות לטלפון, כי את המשא ומתן אנחנו עושים כבר בשבילכם.

COPO משווים נכון – קונים חכם.

ניתוחים בארץ – ביטוח הכולל התחייבות מלאה או חלקית לביצוע ניתוחים פרטיים בישראל, ללא תלות בשירותי הרפואה הציבורית ו/או בביטוח המשלים של קופת החולים.

ניתוחים בחו"ל – ביטוח הכולל מימון לביצוע ניתוחים פרטיים במרכזים הרפואיים המובילים בעולם, לפי בחירתו של המבוטח.

השתלות – ביטוח הכולל כיסוי מקיף לביצוע השתלה בחו"ל, ללא תלות במערכת הציבורית ו/או בביטוח המשלים של קופת החולים.

תרופות – ביטוח הכולל כיסוי לתרופות מיוחדות או תרופות גנטיות אשר אינן כלולות בסל התרופות הממלכתי ו/או בביטוח המשלים של קופת החולים.

שירותים רפואיים – פוליסה או כתב שירות הכוללים כיסוי ו/או מימון למגוון רחב של שירותים רפואיים שלא בעת אשפוז בבית חולים, כגון בדיקות רפואיות, יעוץ רפואת מומחים, בדיקות הריון ועוד.

מחלות קשות – ביטוח המעניק פיצוי כספי, בסכום שנרכש על ידי המבוטח, במקרה של גילוי מחלה קשה.

רוכשי פוליסת בריאות נדרשים לעבור חיתום רפואי המאפשר לחברת הביטוח להעריך את רמת הסיכון שהיא לוקחת כאשר היא מבטחת אותם. המשמעות של חיתום רפואי הוא מילוי הצהרת בריאות השואלת על מחלות, עישון, תחביבים מסוכנים ועוד. חשוב למלא אותה במידע מלא ומדוייק. 

חברת הביטוח רשאית להחליט כי אינה מבטחת אדם מסויים, או שהיא מבטחת אותו עם החרגה לכיסוי למחלות מהן הוא סובל בעת הצטרפותו. היא יכולה על תוספת מחיר פרמיית ביטוח בריאות התואם לרמת הסיכון שבביטוחו, למשל, מעשנים משלמים יותר.

כאשר רוכשים ביטוח בריאות חדש יש לעבור חיתום רפואי חדש ואי אפשר להתבסס על הקודם. כאשר המצב הבריאותי הורע במשך השנים, תהליך החיתום יכול להיות סיבה טובה לא לרכוש ביטוח רפואי חדש, כדי לא להסתכן בפרמיות גבוהות יותר או אי כיסוי של מחלה שהתפתחה לאחר רכישת הביטוח הקודם. מצד שני, אם הפסקתם לעשן, או שיש שיפור במצב הרפואי שלכם חיתום רפואי חדש יכול לעבוד לטובתכם.

אנחנו נציג לכם את כל המידע הרלוונטי בצורה הפשוטה והקלה ביותר להבנה ולהשוואה: הצעות מחיר לביטוח או השוואה בין הצעות להלוואה. על מנת שתוכלו לעבור על ההצעה בנחת על הספה בביתכם אנו גם יכולים לשלוח לכם את ההצעה למייל, ואז זה כבר ממש פשוט לקבל את ההחלטה הטובה.

 

הרגלי הצרכנות עוברים בשנים האחרונות שינויים דרמטיים, בעיקר על רקע מעבר הלקוחות הפוטנציאליים לאתרי אינטרנט. לכל עסק, חברה, ארגון או מפעל יש כיום אתר אינטרנט שדרכו ניתן להזמין שורה ארוכה של מוצרים ושירותים במחירים זולים.

 

כך האינטרנט יעזור לכם לשלם פחות

השלב הראשון בקנייה חכמה דרך האינטרנט הוא השוואת מחירים. באמצעות השוואת מחירים תוכלו לנצל את מלוא היתרונות ולחסוך לעצמכם עשרות עד מאות שקלים בכל פוליסה.

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: