לאמץ כלב בראש שקט

כל מי שבוחר לאמץ כלב, צריך לקחת בחשבון שהטיפול בו יכול לעלות לא מעט כסף לאורך השנים. לא מדובר רק בעלויות אוכל, צעצועים וכדומה, אלא בעיקר בכל מה שקשור לטיפול הרפואי בו וכן להוצאות לא צפויות כתוצאה מנזקים שהוא עלול לייצר, בין אם זה לכלבים, בני אדם או רכוש.

לכן, הפתרון הטוב ביותר עבור כל מי שבוחר לאמץ כלב כזה או אחר, הוא לרכוש ביטוח חיות מחמד, או במילים אחרות, ביטוח לכלב. בדיוק כפי שיש ביטוח בריאות ממלכתי או פרטי עבור בני אדם, וכן ביטוחים שונים נגד נזקים (דירה, רכוש, רכב וכדומה), כך גם קיים ביטוח עבור כלבים, הן ביטוח בריאות ובן ביטוח צד ג’.

ביטוח צד ג' לכלבים - מה באמת צריך לדעת?

מדובר בפוליסת ביטוח שמטרתה להגן על המבוטח, קרי בעל הכלב מפני תביעות של גורמים שונים. הביטוח מגן מפני תביעות בגין נשיכות, נזקים פיזיים ונפשיים, נזקי רכוש ועוד.

לצערנו אנחנו יכולים לראות עלייה במהלך השנים בכמות התביעות בגין נשיכת כלב, גם בגלל חוסר מודעות של בעלי כלבים וגם בגלל העובדה שהרבה מאוד כלבים לא עוברים תהליכי אילוף וחינוך כנדרש, וזה גורם להם להתנהג בצורה אלימה כלפי אחרים.

במדינת ישראל ננשכים מדי שנה בסביבות 20,000 בני אדם על ידי כלבים. האחריות חלה תמיד על בעלי הכלב, והם עלולים למצוא את עצמם בצרה צרורה. מן הסיבה הזו, לבעלי כלבים מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח צד ג'.

כמה פעמים יצא לכם לשמוע על אזרחים שננשכו על ידי כלבים? בשנים האחרונות מדובר בתופעה שכיחה במיוחד אשר פוקדת עשרות אלפי ישראלים מידיי שנה. החוק במדינת ישראל קבע כי האחריות על הכלב מוטלת על בעליו, שצריך להוכיח כי הוא אינו פעל ברשלנות ועשה את מירב המאמצים על מנת להשגיח על כלבו.

 על פי החלטת המחוקק הבעלים של הכלב הוא זה שיודע מהי מידת המסוכנות של הכלב, ולכן על פי השקפת עולמו הוא צריך להשגיח ולדאוג לו. חוק זה הינו פקודת הנזקין אשר מתייחס למקרים של אחריות נזיקית במקרי רשלנות בין אנשים.

הביטוח מכסה על פי סכום מסוים, כאשר הוא כולל השתתפות עצמית של המבוטח. חשוב לומר, ביטוח מסוג זה, יכול למנוע פשיטת רגל ובעיות כלכליות אחרות לבעל כלב שעומד בפני תביעה צד ג’.

ביטוח רפואי לכלבים

כאשר רוכשים ביטוח רפואי לכלב חשוב לקרוא בעיון את הפוליסה, אך באופן כללי – הכיסוי כולל מגוון רחב של טיפולים והוצאות רפואיות. למשל, אם יש צורך בטיפול חירום, אם יש צורך בעריכת ניתוח, אם צריך צילומים, תרופות או אשפוז – חברת הביטוח תדאג לכם (כלומר לכלב שלכם) ותזכה אתכם בהתאם לקבלות התשלום שהצגתם.

מקובל כי חברת הביטוח תחזיר לבעליו של הכלב את הכסף ששולם לאחר הוכחת תשלום, כלומר קבלות מהווטרינר או מבית החולים הווטרינרי. נדגיש כי ביטוח מסוג זה בדרך כלל לא כולל הוצאות רגילות ומקובלות, כלומר הוצאות כדוגמת ניתוח עיקור או סירוס, חיסון כלבת, תולעת הפארק וכדומה. אך לגבי ההוצאות של טיפולי החירום – המענה המתקבל מקיף וחשוב ויוכל להבטיח את בריאות הכלב שלכם.

חשוב להבין שביטוח רפואי לכלב הוא לא כמו ביטוח בריאות רגיל שאנו מכירים.

מה מכסה פוליסת ביטוח לכלב?

  • טיפולים רפואיים כיסוי לכל הפרוצדורות הרפואיות שנבעו ממחלה או מתאונה תחת כל וטרינר מוסמך, אפשרות טיפול בבתי חולים וטרינרים בכולל ניתוחים, אשפוזים ופנסיון עבור החיה.
  • כיסוי לטיפולים משלימים כיסוי לתרופות, אביזרים רפואיים, צילומי רנטגן, צילום MRI, בדיקות דם, בדיקות מעבדה ויתר הבדיקות.
  • מכסה תרחישי נזק רבים כיסויי המלא ביותר בישראל בניתוחים, פציעות, טיפולי חירום, תאונות ומחלות.
  • ביטוח צד ג' ללא "הפתעות" כיסוי צד ג' המורחב ביותר בישראל – למעלה מ680,000 ש"ח. מחיר כלול בפוליסה ללא רכישה נפרדת בעלות גבוהה.
  • החזר תשלום על טיפולים רפואיים החזר מלא של ההוצאות הרפואיות בניכוי השתתפות עצמית עבור חיית המחמד. הבא לנו קבלות ונעשה את השאר עבורך.

 

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: