ביטוחי חיים: האם גם אני צריך שיהיה לי ביטוח כזה?

ישנם אנשים שנוטים לחשוב באופן אוטומטי כי ביטוחי חיים בכלל לא קשורים אליהם. כאשר הם שומעים את המונח הזה, הם ישר חושבים שאין להם שום סיבה לעשות את הביטוח הזה כרגע. אך בפועל מדובר על טעות שיכולה לעלות ביוקר, ואנו כאן על מנת לנסות לעזור לכם לשנות את קו המחשבה הזה.

header2_image

כאשר אתם סוגרים ביטוחי חיים אתם לא חושבים על עצמכם, אתם חושבים על האנשים שקרובים לכם. אתם צריכים להיות בטוחים שאם וכאשר אתם לא תהיו כאן, אותם אנשים יוכלו לחיות בדיוק כמו שהם התרגלו לחיות. גם ככה מדובר על מצב שהוא לא פשוט, עליכם לנסות להקל על המצב עד כמה שאפשר.

אתם המפרנסים העיקריים במשפחה?

אם התשובה היא חיובית, אז אתם מוכרחים שיהיה לכם ביטוח חיים. כי אם אתם מכלכלים את המשפחה שלכם או אפילו עוזרים בצורה משמעותית, אתם צריכים לדעת שגם אם יקרה לכם משהו – אף אחד לא יפגע מכך כלכלית. לכן במקרה שבו יהיה לכם ביטוח חיים, אתם תוכלו לדעת כי חברת הביטוח היא זאת שתדאג לשלם את החלק שלכם באופן חודשי וקבוע.

אתם נמצאים ברמת סיכון גבוהה?

זה לא משנה אם אתם צעירים או מבוגרים, אתם יכולים להיות ברמת סיכון גבוהה. אם אתם נמצאים ברמת סיכון גבוהה, מוטב שיהיו לכם ביטוחי חיים שיאפשרו לכם להיות רגועים. אומנם אתם תשלמו יותר על הפוליסה, אך בו בזמן אתם תוכלו לדעת שאתם עשיתם מה שנדרש על מנת לעזור לאנשים שקרובים אליכם. כי מי שנמצא ברמת סיכון גבוהה תמיד יחשוב על היום שאחרי.

אוהבים את האנשים שקרובים אליכם?

כמעט כל אחד יענה על השאלה הזאת בצורה חד משמעית – ולכן אם אתם אוהבים את האנשים שקרובים אליכם, אתם תמיד צריכים לדאוג להם. אך מי ידאג להם ביום שאתם לא תהיו כאן? ביטוחי חיים נועדו בדיוק על מנת לאפשר לאותם אנשים שקרובים אליכם לשמור על רמת החיים שאליה הם הורגלו, גם אם אתם לא תהיו כאן בסביבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: