אל תגידו שלא שמעתם - עובדות חשובות על ביטוחי חיים

בין אם יש לכם ביטוחי חיים במשפחה או שאין לכם אותם, חשוב מאוד שתמיד המחשבה עליהם תהיה בראש שלכם. בשלב מסוים כל אחד מאיתנו צריך להחזיר בביטוח שכזה, ואתם כמובן צריכים לדאוג שהוא יסייע לבני המשפחה ולאנשים שקרובים אליכם כאשר אתם לא תוכלו לעשות זאת. זוהי הסיבה שגם אנשים בריאים עושים ביטוח חיים, אף פעם אי אפשר לדעת מה מחכה מעבר לפינה.

2(1)

אך אתם נכנסתם למאמר הזה על מנת לשמוע מספר עובדות חשובות על ביטוחי חיים. כך שברגע שתעשו לעצמכם את הביטוח הזה, אתם תוכלו לדעת שאתם עושים את הבחירה הטובה ביותר עבורכם ועבור האנשים שקרובים אליכם.

רק המוטבים הרשומים בפוליסה יקבלו את הכסף

כמו שאמרנו לא פעם ביטוחי חיים נועדו על מנת להבטיח את רמת החיים הגבוהה של כל האנשים שקרובים אליכם ביום שאחרי מותכם. אך מי שיהיה זכאי לקבל את הכסף יהיו האנשים שרשומים בפוליסה עצמה, ואם מישהו לא יהיה רשום הוא לא יוכל לקבל את הכסף. לכן אתם צריכים לדאוג שאתם רושמים את האנשים הנכונים, ומשנים את השמות על פי הצורך.

טעות בפרטים עשויה לגרום לאיבוד הפוליסה

כאשר אתם דואגים להזין את שמות המוטבים, חשוב מאוד שתהיו בטוחים שלא טעיתם בשם שלהם – כך שלא יהיו בעיות במקרה שבו צריך להפעיל את הפוליסה. מוטב גם לספק תעודת זהות, על מנת שיהיה עוד פרט מזהה שבאמצעותו יהיה ניתן לוודא שאת הכסף מקבלים האנשים שקרובים אליכם. בכל זאת ברוב המקרים לא מדובר על סכומי כסף קטנים.

מוטב לרכוש ביטוחי חיים באופן קבוצתי

על מנת שתוכלו לקבל את ההצעה הטובה ביותר, מוטב שלא תסגרו ביטוח חיים לבד. מוטב שתעשו את זה ביחד עם עוד בני משפחה, כך תוכלו לקבל הצעות מחיר הרבה יותר משתלמות. לעיתים מדובר על הבדל זניח ולעיתים מדובר על הבדל משמעותי, אך בסוף אין לכם מה להפסיד. אתם תקבלו פוליסה שמותאמת אליכם אך בעלות קצת יותר נוחה לכיס שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: