בדיקת תיק ביטוח סיעודי – למה זה חשוב?

בדיקת תיק ביטוח סיעודי היא דבר שחשוב מאוד לעשות אחת לכמה שנים לאו דווקא כאשר אנחנו מגיעים לגיל זקנה. אך אחד מאתנו לא יודע מה ילד יום ואנחנו תמיד צריכים להיות מוכנים לגרוע מכל. במקרה בו אנחנו הופכים להיות סיעודיים אנחנו חייבים שתהיה לנו דרך לדאוג להוצאות השוטפות ולהוצאות הרפואיות שלנו. בדיקת תיק הבטיחות שלנו על ידי סוכן ביטוח מקצועי תבטיח את כך שגם במקרה הכי גרוע – נהיה בטוחים מבחינה כלכלית לפחות.

בדיקת תיק ביטוח סיעודי – מתי יש לעשות זאת?

בדיקת תיק ביטוח סיעודי היא דבר שאסור להשאיר אותו לרגע האחרון כאשר אנחנו כבר סיעודיים. אם אנחנו רוצים להיות בטוחים שברגע האמת – הביטוח הסיעודי שלנו יוכח את עצמו אנחנו חייבים לבדוק אותו אחת לכמה חודשים ולוודא שהוא עדיין בתוקף. בשביל שפוליסת הביטוח שלנו תהיה תקפה אנחנו חייבים לעדכן אותה בכל שינוי בריאותי שיש לנו כמה למשל עלייה בלחץ הדם (באופן כרוני) או תחלואה במחלה כרונית אחרת מסכרת ועד סרטן או מחלות אחרות. אם לא נעדכן את הביטוח שלנו בזמן – אז חברת הביטוח תוכל לבחור להסיר מאתנו אחריות ולא לקיים את החוזה הביטוח מולנו.

האם העובדה שיש לנו ביטוח סיעודי מבטיחה את כך שברגע האמת נקבל טיפול סיעודי על חשבון הביטוח?

למרבה הצער, רוב האנשים לא מודעים לכך שהעבודה שיש לנו ביטוח סיעודי, לא מבטיחה שברגע האמת נקבל טיפול סיעודי על חשבון הביטוח. חברות הביטוח ידועות כמי שעושות הכול לפי המותר להן בחוק על מנת להתחמק מתשלומי פוליסות של ביטוחים סיעודיים. כאשר אנחנו נתבע את הביטוח לשם קבלת פיצוי חברת הביטוח תפעיל בדיקת תיק ביטוח סיעודי ותרצה לוודא שאנחנו באמת סיעודיים והיא תשלח מטעמה רופאים שיבדקו האם אנחנו סיעודיים או לא כפי שאנחנו טוענים בבדיקה מחמירה. אחת הבעיות היא שהרבה מאוד אנשים סיעודיים מנסים להוכיח בזמן הבדיקה שהם יכולים לעשות דברים לבד (דברים שבדרך כלל כאשר לא בודקים אותם הם לא מסוגלים לעשות) וזה בגלל תחושת הכבוד האישית שלהם.

בסופו של דבר, כאשר אנחנו מבטחים אותנו או את בני המשפחה שלנו בביטוח סיעודי אנחנו חייבים להתייחס לאותיות הקטנות של הפוליסה. עלינו לוודא שאנחנו מקפידים לעדכן את הפוליסה אחת לכמה שנים או חודשים בהתאם למצב הרפואי שלנו ולשינויים שחלו בו כמו פציעה שקרתה לנו, תאונת דרכים או מחלה.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: