ביטוח בריאות במחיר ללא תחרות

שוברים את הראש איך תוכלו לקבל הצעה אטרקטיבית על ביטוחי בריאות? זוהי אולי המשימה הקשה ביותר של כל אחד שמגיע לנקודה הזאת שבה הוא צריך לרכוש ביטוח בריאות עבורו או עבור בני המשפחה. אז לפני שאתם מרימים ידיים ומקבלים את הצעת מחיר גבוהה, המאמר הזה יסביר לכם בדיוק איך להגדיל את הסיכוי לקבל הצעת מחיר זולה.

ביטוח משכנתא

 

חשוב לזכור כי הצעת מחיר זולה היא לא בהכרח ההצעה הטובה ביותר עבורכם. אתם צריכים לדאוג שתקבלו הצעת מחיר טובה, אך בו בזמן גם פוליסה שתכסה אתכם מכף רגל ועד ראש. כך שלא תעמידו את עצמכם במצב שבו אתם תהיו עם פוליסה שלא תסייע לכם.

תשמעו מה יש לכל חברות הביטוח להציע לכם

הטיפ הראשון שנרצה לתת לכם הוא פשוט לשמוע מה יש לכל חברות הביטוח להציע לכם. אל תקשיבו אך ורק להצעה של חברת ביטוח אחת, כי אז אתם תהיו מוכרחים לסגור אצלה. ברגע שאתם בוחנים מספר הצעות בו זמנית, אתם מגדילים את הסיכוי שלכם לקבל ביטוחי בריאות במחירים מאוד מפתיעים. כך שככל שתאפשרו לעצמכם לקבל יותר הצעות, זה בהחלט יקרב אתכם למטרה. אצלנו COPO כל חברות הביטוח במקום אחד נגיש ונוח.

התאימו ביטוחי בריאות לכל אחד מהאנשים

עוד טיפ שאתם יכולים ליישם אותו, הוא פשוט להתאים את ביטוח הבריאות לכל מבוטח. כך שכל מבוטח יקבל את ביטוח הבריאות שהכי מתאים לו, ומהסיבה הזאת הוא לא יצרך להוציא יותר ממה שהוא נדרש. אם בן אדם בריא יחסית, אין שום סיבה שהוא ישלם מאות שקלים על ביטוח בריאות. לכן תוודאו שיש התאמה מושלמת.

תנסו לסגור את הביטוח אונליין

הטיפ האחרון הוא להשתדל לסגור את אותם ביטוחי בריאות דרך האינטרנט, ולהשתדל שלא להגיע למצב שבו תצטרכו לשוחח עם נציג. אומנם לסגור ביטוח בריאות עם הנציג זוהי יכולה להיות בחירה מעולה, אך היא תהיה קצת יותר יקרה. אז אתם מוכרחים להפעיל את שיקול הדעת – האם לשלם יותר על ביטוח בריאות מול נציג? או לאפשר לעצמכם לקבל הצעה טובה יותר אונליין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: