ביטוח בריאות- מבטחים הווה ועתיד.

מחקרים בארץ מראים שזמני ההמתנה לייעוץ רופא מומחה בישראל רק מתארכים עם הזמן. אם בעבר יכולנו להמתין חמישה ימים לביקור אצל רופא עיניים, אז היום כבר מדובר בהמתנה של שבועיים

התור הזמין הבא הוא בעוד...

מחקרים בארץ מראים שזמני ההמתנה לייעוץ רופא מומחה בישראל רק מתארכים עם הזמן. אם בעבר יכולנו להמתין חמישה ימים לביקור אצל רופא עיניים, אז היום כבר מדובר בהמתנה של שבועיים. וזה עוד מבלי לדבר על רופא מומחה לילדים. לבדיקת שמיעה שגרתית לילדים למשל, תצטרכו כבר להמתין כחודש. מדובר ברופאים מומחים שכולנו זקוקים לשירותיהם לפעמים, אורתופדיה, עיניים, עור- אלו לא מקצועות רפואה חריגים או נדירים, אלא רופאים שבדרך כלל אנחנו זקוקים לשירותיהם באופן מידי לטיפול בבעיה רפואית. ביטוח בריאות יכול למנוע מכם את המצבים המתסכלים האלה ואף להעניק לכם כיסויים נרחבים לשירותים רפואיים נוספים שאינם כלולים בסל הבריאות.

זה לא הגיל- זה התרגיל!

לפעמים רכישת ביטוח בריאות נשמעת לנו כמו הוצאה מיותרת. בין כל חשבונות הבית, התשלומים וההוצאות הכלכליות היומיומיות שיש לכל אחד מאתנו בחיים, ביטוח בריאות זה אולי הדבר האחרון שמתחשק לנו להוסיף לרשימת ההוצאות, מה גם שזה תמיד נשמע כמו משהו שרוכשים בגיל הפנסיה. אבל האמת היא שרכישת פוליסת בריאות בגיל צעיר היא הרבה יותר משתלמת. צעירים נהנים מביטוח בריאות עם כיסויים נרחבים בפרמיה נמוכה יותר, עבור אותה פוליסה, מאשר מבוגרים. הסיבה לכך היא רקע רפואי, הסבירות היא שבגיל צעיר עדיין אין לנו עבר של ניתוחים ומחלות רקע ולכן הפריבילגיה הזו, שכדאי לנצלה. גם כדאי לקחת בחשבון שהקמת משפחה עדיין לפניכם כך שאם תחשבו על העתיד תוכלו ליהנות מכיסויי סל הריון שמציעים בביטוח בריאות.

ביטוח בריאות לכל המשפחה

ביטוח בריאות דואג שלא תדאגו. שלא תדאגו להורים שלכם, לילדים שלכם ולעצמכם. הוצאות רפואיות במצבים רפואיים מסוימים עלולות להגיע למאות אלפי שקלים שלא תמיד יש ביכולנו לעמוד בהם. ביטוח בריאות מכסה כל שקל בעת הצורך ואף מאפשר לכם להיות מעורבים בבחירת הרופאים, המקום והטיפול הרפואי. ביטוח בריאות מותאם לכם באופן אישי ועל רקע הצהרת בריאות שעליכם למלא.

אנחנו לא יכולים לנבא את העתיד, אך אנחנו יכולים להבטיח לעצמנו את האפשרות לקבל שירותי רפואה פרטית למקרה שנזדקק להם.

אם אתם חושבים שלחסוך כסף ליום אפור זו עצה חכמה ואתם לא אוהבים להגיע לגשר ואז לחצות אותו אלא להתכונן אליו מראש, כך גם ברכישת ביטוח בריאות. אנחנו מקווים שלא נצטרך להשתמש בזה, אבל טוב לדעת שזה קיים, זה נותן לנו שקט נפשי וביטחון.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: