כל מה שצריך לדעת על ביטוחי חיים

לא מעט ביטוחים נועדו על מנת לשמור על רמת החיים שלכם במקרה של פציעה או במקרה של בעיות כאלה או אחרות. ביטוחי חיים נועדו על מנת להבטיח שרמת החיים של האנשים שקרובים אלינו תישמר במקרה של פטירה. למרות שהרבה מאוד אנשים לא רוצים לחשוב על המוות, בסופו של יום צריך לקחת את הנושא הזה בחשבון – ולהיות ערוכים לכל תרחיש.

לכן לכל אחד צריך להיות ביטוח חיים, כל זאת בכדי להבטיח כי הקרובים אליכם יפגעו מהמצב כמה שפחות. בטח אם אתם הייתם העורק המרכזי של המשפחה, וכעת אתם צריכים לדאוג לכך שגם כאשר לא תהיו בחיים – למשפחה ולאנשים הקרובים אליכם יהיה טוב.

ביטוחי חיים – הקרובים יקבלו תשלום חודשי

אחת מהמחשבות שהכי יטרידו אתכם היא מי ידאג לכלכל את המשפחה שלכם ביום שאתם לא תהיו פה? מהסיבה הזאת בדיוק אתם צריכים לעשות ביטוח חיים. המשפחה תקבל תשלום חודשי קבוע, תשלום חודשי שיסייע לכם לדעת שגם כאשר אתם לא תהיו בסביבה – הקרובים אליכם יוכלו לגמור את החודש כמו שצריך. זוהי יכולה להיות הנחמה הקטנה שלכם בסיטואציה הסבוכה הזאת.

כיצד קובעים כמה אתם תקבלו מהביטוח?

כמובן שהשאיפה שלכם היא להפעיל את הביטוח מאוחר ככל האפשר, ואם אפשר בכלל לא להפעיל אותו הרי מה טוב. אך גובה דמי הביטוח זה אחד מהדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לבחון. לרוב התשלום החודשי בגין ביטוחי חיים נקבע בהתאם לרמת החיים שאליה הורגלה המשפחה, כך שכל מבוטח יקבל סכום שונה. האידיאל הוא שהמשפחה תוכל להמשיך את שגרת החיים בדיוק מהנקודה שבה הם הפסיקו.

כיצד קובעים כמה אתם תשלמו על הביטוח?

כמובן שאתם תצטרכו לשלם בכל חודש על ביטוחי חיים, לא מדובר על הטבה שאתם מקבלים אותה בחינם. גובה דמי הביטוח נקבע בהתאם לרמת הסיכון של כל מבוטח, ככל שרמת הסיכון למוות גבוהה יותר – כך דמי הביטוח יעלו בהתאם. אם רמת הסיכון היא נמוכה, אז דמי הביטוח יהיו גם הם נמוכים יחסית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: