לא רוצים לשלם ביוקר? כך תרכשו ביטוחי חיים במחיר משתלם

כמעט כל אחד ואחת מאיתנו צריכים שיהיה להם ביטוח חיים בתוקף, ביטוח החיים הוא האפשרות שלכם לדעת שגם כאשר לא תהיו כאן – יהיה מי שידאג לאנשים שקרובים אליכם. אך נכון להיום מרבית האנשים בוחרים ביטוחי חיים על פי העלות שלהם, ולא על פי מה שיש לביטוח להציע – וזה עשוי להיות פספוס מאוד גדול.

אז לפני שגם אתם עושים בחירה שלא תתאים לכם, אנו נציע לכם מספר אפשרויות להוזיל בצורה משמעותית את דמי הביטוח החודשיים. כך שאתם תגיעו למצב שבו ברגע האמת – אתם תוכלו לרכוש ביטוח מושלם שגם יתאים לכם וגם יהיה מאוד זול ביחס למה שאתם התרגלתם לשלם.

תעשו סקר שוק על ההתחלה

בכדי שתוכלו להכיר את המחירים של ביטוחי חיים, אתם צריכים לעשות סקר שוק. ככל שתגיעו יותר מוכנים, כך תוכלו להוריד את הסיכוי לכך שאחת מהחברות תדרוש מכם מחיר מופרז. לרוב כאשר אנשים לא עושים סקר שוק, הם ימצאו את עצמם במצב שבו יידרשו מהם לשלם יותר. לכן אם אתם רוצים לשלם דמי ביטוח חודשיים נמוכים, אתם תצטרכו לעבוד קצת יותר קשה.

תבצעו את הרכישה דרך האינטרנט

למרות שזה עשוי להיות מפתה לסגור ביטוחי חיים דרך נציג, מוטב שתנסו לסגור את הביטוח דווקא דרך האינטרנט. ברוב המקרים דרך האינטרנט אתם תוכלו לקבל הצעת מחיר קצת יותר אטרקטיבית, כזאת שכוללת בתוכה לא מעט הנחות שעשויות להיות משמעותיות. כך שאם אתם מרגישים שהמחיר יקר לכם, שווה לכם לבחון את האפשרות הזאת שתוזיל את הביטוח באופן שהוא יחסית משמעותי.

תבצעו השוואת מחירים בין מספר חברות ביטוח

ביטוחי חיים ניתן לסגור בכל חברת ביטוח, ולכן הכדור נמצא במגרש שלכם – אתם צריכים לעשות את הבחירה שאתם מרגישים איתה הכי שלמים. לכן תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר ממספר חברות ביטוח שונות, ומבין כל ההצעות שתקבלו – אתם תוכלו לבחור את החברה הטובה ביותר. אם אתם תהיו נעולים על חברת אחת ספציפית, אתם עשויים להעמיד את עצמכם עם הגב לקיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: