מה יגרום לכך שתצטרכו לשלם יותר על ביטוחי חיים?

הרבה מאוד אנשים מונעים מעצמם לעשות ביטוחי חיים רק בגלל דמי התשלום החודשי שאותו הם נדרשים לשלם לחברת הביטוח. אך קחו בחשבון כי מדובר על אחד מהביטוחים החשובים ביותר, ביטוח שיכול לסייע לכם לשמור את הראש מעל המים בתקופות מאוד קשות. לכן אם אתם לא תעשו את הביטוח בזמן, אתם עלולים למצוא את עצמכם נפגעים מאוד.

blog-hero-pic.jpg

מהסיבה הזאת ההמלצה היא לעשות ביטוחי חיים לכל בני המשפחה, על מנת שתוכלו להגיע למצב שבו אתם יכולים להיות רגועים ונינוחים. אך מהם האלמנטים שעשויים להשפיע לטובה או לרעה על תשלום דמי הביטוח החודשיים? כך אולי תוכלו לדעת מדוע אתם נדרשים לשלם יותר מהאחרים.

נשים ישלמו פחות מאשר גברים

זה אולי נשמע בהתחלה כמו אפליה, אך לפני שאתם זועקים את זעקתם של הגברים – אתם צריכים להבין את הסיבה. התשלום על ביטוחי חיים נקבע על פי רמת הסיכון, ככל שרמת הסיכון גבוהה יותר – כך דמי הביטוח יהיו גם הם גבוהים יותר. באופן מוכח נשים חיות יותר שנים מאשר גברים, ולכן רמת הסיכון של גברים היא קריטית יותר מאשר רמת הסיכון של הנשים.

המצב הבריאותי משפיע על דמי הביטוח

כמו שהבנתם, אם אתם תהיו בריאים אתם תשלמו פחות דמי ביטוח מאשר אנשים אחרים שסובלים ממחלות כאלה ואחרות. הסיבה היא יחסית ברורה, אנשים שסובלים ממחלות שונות עלולים למות בגיל יותר צעיר – ולכן חברת הביטוח לוקח עליהם יותר כסף. הסיכוי של אנשים בריאים למות היא הרבה יותר קטנה, ולכן גם דמי הביטוח יהיו הרבה יותר נמוכים.

ככל שהגיל עולה כך גם דמי הביטוח יעלו

עוד פקטור שעשוי להשפיע על התשלום החודשי של ביטוחי חיים הוא כמובן הגיל של המבוטח. ככל שהמבוטח יהיה מבוגר יותר, כך הסיכוי שלו למות יגדל בצורה משמעותית. לפיכך ברגע שהגיל עולה, גם דמי הביטוח שאותם המבוטח משלם יעלו – מהסיבה הזאת מומלץ לעשות ביטוח חיים כבר מגיל צעיר. כך תוכלו לדעת שלא משנה מה יקרה, אתם דואגים לאנשים שקרובים אליכם.

כנסו עכשיו להשוואה:

רוצים לדבר עם נציג שיבדוק עבורכם? השאירו פרטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: