פוליסה חדשה לביטוח המשכנתא: מבוטחים 30 שנה אך משלמים רק 12

אז מהי הפוליסה המדוברת בעצם? פוליסה חדשה לביטוח המשכנתא אשר חברת הביטוח דורשת תשלום של 12 שנה וכל השאר עליה! לא, לא מדובר בעוד תרגיל שיווקי אלא בפוליסה אמיתית כאן ועכשיו. 

משווים נכון - קונים חכם

השוואת ביטוח משכנתא בעוד 6 שלבים (כ30 שניות של מילוי פרטים) תקבלו הצעה שתוזיל לכם את עלויות הביטוח…

9

בשאלון זה, בפחות מ-30 שניות תוכלו להגיש בקשה ולקבל את ההצעה המשתלמת ביותר לביטוח המשכנתא

מהו ביטוח למשכנתא: ביטוח חיים אשר נדרש על ידי הבנק על מנת להבטיח את תשלומי המשכנתא במקרה שאחד מהלווים הולך לעולמו. במקרה כזה חברת הביטוח פורעת את יתרת התשלומים, הבנק מקבל את מלוא כספו בחזרה מכספי הביטוח ושאר הלווים / משפחה פטורים מיתרת התשלומים.. כיום, ביטוח חיים למשכנתא הוא דרישת חובה בכל המשכנתאות שנלקחות בישראל.

למה צריך פוליסה כזו

בין אם אתם צעירים ויפים בשנות ה20-40 אתם כנראה לא מרגישים בכיס את הכובד של הפוליסת משכנתא שלכם, אבל תהיתם פעם מה קורה בשנים מאוחרת יותר? לדוגמא: דנית וחגי, זוג בשנות ה35 רעננה לקחו משכנתא לפני כשנתיים, משכנתא של 1.2 מיליון ל30 שנה. כיום המחיר החודשי עבור הביטוח שלהם עומד על כ – 100 שקלים בחודש. בעוד שנה המחיר כבר יעלה ל135, עדיין לא מטורף, אבל מה יקרה עוד 7 שנים? המחיר כבר יעלה ל350 שקלים!

אז כן, כרגע אולי זה לא כואב בכיס אך דנית וחגי ישלמו במצטבר עבור הפוליסה שלהם לכל 30 השנים כ167 אלף שקלים! לעומת זה אם היו לוקחים את הפוליסה החדשה התשלום כיום עדיין ישאר כ100 שקלים אך בעוד כ11 שנה הם יסיימו לשלם עבור הפוליסה והתשלום המצטבר יהיה כ- 38 אלף שקל! חיסכון של מעל 100 אלף שקל!

תעריפים משתנים כל שנה

דבר אחד חשוב לזכר שעושים השוואות מחירים, המחיר של היום תמיד יהיה זול יותר משום שחברות הביטוח רוצות לתפוס אותנו כלקוחות שלהם, ולכן נותנים לנו הנחה מפתה של בין 40-55 אחוז לשנה הראשונה אך בשנים אחרי ההנחה יורדת לעד 0% ואנו נשארים עם פוליסה יקרה משמעותית מאשר התחלנו איתה. יש עוד פרמטרים שמשפיעים על המחיר שאולי לא ידעתם, הגיל – פקטור מאוד רציני בכל ביטוח אך במיוחד שמדובר בביטוח חיים, חברות הביטוח לוקחות את תוחלת החיים הממוצע של אדם בישראל ומתמחרים אותו בכסף, לכן אדם בגילאי ה20 שלו ישלם בממוצע כ 20 שקלים בחודש לעומת אדם בשנות ה60 לחייו אשר ישלם ממוצע של כ600 שקלים במחיר על אותו סכום ביטוח!

מתי לערוך סקר שוק והשוואת ביטוח משכנתא?

אולי הטיפ החשוב ביותר בביטוח החיים למשכנתא – הזמן להשוואת ביטוח משכנתא הוא לפני שהשקעתם כספים בתהליך הרכישה של הנכס, ולפני שהגעתם לרגע האחרון של החתימה על המשכנתא. בררו כאשר העובדות ידועות, אך נותר לכם זמן לברר במספר מקומות, להתייעץ עם מומחים וחברים ולהתמקח. (זיכרו לקחת לפחות 3-4 ימים מרווח לעשות השוואה זו, לבעלי מצב רפואי לקוי יש לקחת פי 2 זמן)

 

1

הציעו לי הנחה על ביטוח משכנתא. איפה הקאץ' ? 

עבור תקופות משכנתא ארוכות, הנחה נמוכה לאורך שנים משתלמת יותר מאשר הנחה גבוהה לתקופה מוגבלת.
הנחה גבוהה לתקופה מוגבלת כדאית רק אם תקופת המשכנתא קצרה, מומלץ לבצע בדיקה לפי – פרמיה ראשונה (שנה א'), פרמיה ממוצעת (לאורך השנים) ופרמיה מצטברת (לאורך השנים), כך תוכלו להבדיל בין ההצעות השונות ולבצע החלטה מושכלת עבור הביטוח שלכם.

2

מי מקבל את כספי הביטוח? 

חשוב לברר בעת השוואת ביטוח משכנתא:
1. איך מחושבת עלות המשכנתא: לפי הריבית בפועל של המשכנתא שלכם, או עלות משוערת. עלות משוערת עלולה לגרום לפערים למטה או למעלה בסכום הביטוח. סכום מבוטח נמוך מידי לא יסלק את כל המשכנתא.
2. האם עמלת פרעון מוקדם מכוסה בביטוח. אם לא, תאלצו לשלם אותה.

3
נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: