ביטוח דירה

הכי חשוב שאתם תוכלו ללכת לישון בשקט כאשר אתם שמים את הראש על הכרית. אם לא יהיה לכם ביטוח דירה בתוקף, אתם עלולים להיות מוטרדים בלא מעט דברים שיעסיקו אתכם. יש לכם אפשרות חסרת תקדים להוריד מעצמכם את מפלס הלחץ, ולאפשר לעצמכם להתרכז בדברים אחרים – דברים אחרים שלא יטרידו אתכם. בסוף השקעתם כל כך הרבה כסף ברכישת דירה, אתם מוכרחים שיהיה לכם ביטוח דירה בתוקף.

משכנתא

מה כלול בפוליסת משכנתא חיים ומבנה

מרכיבי פוליסת ביטוח משכנתא – ביטוח חיים ומבנה. רוכשים דירה? מרבית הסיכויים שתיאלצו לקחת משכנתא מהבנק לצורך זה. אחרי הכול, כמעט לאף אחד אין בחשבון הבנק את הסכומים הנדרשים כיום לעסקאות בסדר גודל כזה.

קרא עוד »

ביטוח רעידות אדמה

בכל ביטוח, בין אם ביטוח דירה תכולה או עסק, משמעותו של סעיף ביטוח רעידת אדמה היא ייקור משמעותי בעלות הפוליסה

קרא עוד »

ביטוח משכנתא – שאלות ותשובות

ביטוח משכנתא – שאלות ותשובות. אומנם, הביטוח לא יכול להגן עליך מהנורא מכל, אך במידה והנורא מכל קרה, חברת הביטוח תדאג לשלם את יתרת ההלוואה לבנק, ובכך תפטור את הלווה הנותר מהמשך תשלומי המשכנתא לבנק ותקטין את הנטל הכלכלי מהמשפחה שאיבדה את יקירה.

קרא עוד »

הכיסויים של ביטוח דירה

יש לכם ביטוח דירה? ככל הנראה אתם לא באמת תנצלו אותו עד תום, כי יש לא מעט כיסויים שאתם ככל הנראה לא באמת יודעים על קיומם. לכן כאשר אתם סוגרים ביטוח מהסוג הזה, חשוב מאוד שתעברו על תנאי הפוליסה על מנת שתוכלו לדעת בדיוק מה מגיע לכם. חבל מאוד שתשלמו כסף, אך לא תנצלו את הביטוח בדיוק כפי שכולם מנצלים אותו.

קרא עוד »

כך תוכלו להוזיל את העלויות

כמו שכבר הבנתם ביטוח דירה הוא לא ביטוח שאתם יכולים לוותר עליו, ואתם אף פעם לא יכולים לדעת בדיוק מה עלול לקרות מחר – ומתי אתם תצטרכו להפעיל את הביטוח שברשותכם.

קרא עוד »
Shape
נגישות

התקשרו אלי

מעוניינים בשיחה מול נציג? מלאו את הפרטים: